همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد

رویداد استانی "چفیه های بهشتی"

در هفته بسیج دانش آموزی، رویداد استانی "چفیه های بهشتی" با رویکرد راه اندازی و فعال سازی پایگاه های بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی، همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۵۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در هفته بسیج دانش آموزی، رویداد استانی "چفیه های بهشتی" با رویکرد راه اندازی و فعال سازی پایگاه های بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی، همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

 در این مراسم با گرامیداشت هشتم آبان، سالروز شهادت دانش آموز محمدحسین فهمیده گفت: سالروز شهادت این فرزند انقلاب به‌ عنوان روز نوجوان و بسیج دانش ‏آموزی نامگذاری شده تا ضمن یادآوری حماسه این قهرمان کوچک، به‌عنوان سرمشقی مناسب به همسالانش معرفی شود و راهش ادامه یابد.

 

عبدالرضا روزخوش افزود: محمدحسین فهمیده دانش آموز شجاع، دلیر و فداکاری بود که در دفاع از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را داد تا درخت انقلاب به ثمر بنشیند و امروز روح بلند و جاودانه او در میلیون‌ها دانش آموز تکثیر شده است.

 

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی مجموعه ای است که به عنوان بازوی توانمند و کمکی در آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین فعالیت می کند، گفت: بسیج دانش آموزی می تواند به آموزش و پرورش در تحقق رسالتش کمک کند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: هر برنامه ای که در بسیج دانش آموزی طراحی و دنبال می شود برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت درآموزش و پرورش است، ما در بسیج دانش آموزی به دنبال تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی هستیم و می خواهیم دانش آموزانی مانند شهید علی عرب و شهید محمدحسین فهمیده تربیت شوند.

 

روزخوش گفت: دانش آموزان می توانند آثار خود در قالب دل نوشته در خصوص رشادت و دلاوري های شهید علی عرب، شهید شاخص کشوری در سال گذشته را به سازمان بسيج دانش آموزی استان ارسال کنند که به سه نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقه به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا می شود.

بر پایه این گزارش، رویداد استانی چفیه های بهشتی همزمان با سراسر کشور با رویکرد آغاز به کار و فعالسازی ۱۳۵۸ پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی کشور در کرمان با حضور مسئول سازمان بسيج دانش آموزی استان، فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول، سرپرست اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان و... در مدرسه غیر انتفاعی مهر برگزار شد.

 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار