خبرهای داغ:
سرپرست فرماندهی سپاه گرگان:

استکبارستیزی یکی از آرمان‌ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی است / برگزاری بیش از 250 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

سرهنگ طاشی گفت: استکبارستیزی یکی از آرمان‌ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی است؛ امروز به برکت حضور فعال و بانشاط دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی، آینده انقلاب بیمه شده است.
کد خبر: ۹۵۵۰۵۴۶
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

استکبارستیزی یکی از آرمان‌ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی است / برگزاری بیش از 250 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

سرهنگ محسن طاشی سرپرست فرماندهی سپاه گرگان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان عنوان کرد: انقلاب ما اساسا در اعتراض به استکبار ایجاد شد و برای ملت ایران قابل پذیرش نبود که بخواهد زیر بار تحمیل قدرت‌های استکباری برود.

وی افزود: استکبارستیزی یکی از آرمان‌ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی است. امروز به برکت حضور فعال و بانشاط دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی، آینده انقلاب بیمه شده و برای تداوم این راه نقش و اهمیت بسیج دانش آموزی نقشی ممتاز و بی بدیل است.

طاشی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اذعان داشت: هفته بسیج دانش آموزی و استکبارستیزی از 8 آبان ماه و مصادف با سالروز شهادت شهید دانش آموز حسین فهمیده به مدت یک هفته آغاز گردیده است و تا 13 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: روز 13 آبان که به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده است یادآور سه واقعه مهم در تاریخ ایران است که عبارتند از تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، به شهادت رسیدن تعدادی از دانش آموزان توسط دژخیمان رژیم شاهنشاهی در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه 1358.

سرپرست فرماندهی سپاه گرگان از برگزاری بیش از 250 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: در طول هفته استکبارستیزی 42 برنامه شاخص در قالب 10 سرفصل در سطح شهرستان گرگان برگزار خواهد شد که می توان به دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره شهدای دانش آموز، مسابقات کتابخوانی، برگزاری اردوهای جهادی، نشست های بصیرتی و ... اشاره نمود.

طاشی در پایان خاطرنشان کرد: اختتامیه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در روز 13 آبان از ساعت 9:30 صبح از میدان وحدت شهرداری به سمت مصلی وحدت در قالب راهپیمایی و تجمع برگزار خواهد شد و ان شاءالله مردم دارالمومنین گرگان با حضور پرشور در این برنامه، حمایت خود از مردم فلسطین و غزه و اعلام انزجار از سیاست های استکبار جهانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را اعلام خواهند کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار