تایید ۱۶ طرح سرمایه گذاری و ۵۶ طرح اشتغالزایی خرد و متوسط در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان زهک

دهمرده فرماندار زهک گفت: راه اندازی خط دوم تولید پنیر سفید در این شهرستان تا راه اندازی واحد‌هایی نظیر تولید فیلتر هوای خودرو؛ درب های کرکره ای و... نویدبخش توسعه اشتغال و کارآفرینی در زهک است.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۹۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان زهک که به ریاست دهمرده فرماندار زهک و با حضور مدیران شعب ۸ بانک عامل و مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ابتدا مدیران بانک‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای سند اشتغال شهرستان ارائه و در ادامه تعدادی از مدیران نیز به برخی موانع و مشکلات این حوزه پرداختند.

حسن دهمرده بیان کرد: از تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی به شهرستان در قالب مشاغل خانگی خبر داد و از دستگاهها خواست در جهت جذب این اعتبار اهتمام ورزند.

وی افزود: همچنین از معرفی ۱۶ طرح سرمایه گذاری و ۵۶ طرح خرد به بانک‌ها خبر داد و گفت این طرح‌ها در مرحله تشکیل پرونده و پرداخت هستند.
فرماندار زهک خاطر نشان کرد: تسریع و همکاری بیشتر در روند پرداخت تسهیلات توسط بانکها ؛ نظارت جدی تر بر اجرای طرح ها؛ تکمیل زنجیره و پایدارسازی مشاغل و... از مهمترین موضوعاتی است و ان شاءالله که در جلسه آينده هیچگونه مشکلی برای تسهیلگران شهرستان زهک جهت ایجاد اشتغال نباشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار