فرمانده سپاه ناحیه بستک؛

یادواره شهدای دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی دربستک

یادواره شهدای دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی دربستک برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۸۸
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی سپاه ناحیه بستک؛

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک ، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز ۱۳ آبان، یادواره شهدای دانش آموز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ،فرماندار شهرستان ،فرمانده ناحیه سپاه بستک ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک ،مسئولین این شهرستان و جمعی از دانش آموزان در سالن ۹دی شهرستان بستک برگزار شد. 

 

سرهنگ پاسدار حجت شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک در این مراسم اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی ایران ذخایر ماندگار در تاریخ و افتخار آفرینان کشور هستند. 

 

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز باید دقیق و به طور مداوم باشد، زیرا باید فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس ترویج داده شود، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و معرفی شهدا باعث انس گرفتن بیشتر دانش آموزان با شهدا می‌شود. 

 

حجت شعبانی تصریح کرد: خون شهیدان عامل مهم در امر عزت و سربلندی کشور است و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموزی نقش بسیار مهمی در الگوبرداری نسل نوپا و آینده سازان این مرز و بوم دارد.

 

در ادامه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان محمد قوی دل در این مراسم خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: شما دانش آموزان می توانید با الگو گیری از شهدا بخصوص شهید دانش آموز شهید حسین فهمیده شبیه یک دانش آموز نمونه ای از یک دانش آموز موفق در جامعه تبدیل شوید، اگر روزی آن نوجوانان درس و مدرسه خود را رها کردند و اسلحه بدست شدند به این خاطر بود که شما در این زمان روی این میز و نیمکت ها به آرامش و بدور از ترس و واهمه درس بخوانید و با علم و دانش خود به جنگ دشمن بروید.

 

در پایان این یادواره از چندین نفر از فعالان دانش آموزی و فعالان اداره آموزش و پرورش شهرستان بستک تجلیل گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار