خبرهای داغ:
ویژه برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره محمدرضا هاشمی با اهالی روستای اروانه در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۶۹
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با مردم روستای اروانه واقع در بخش مرکزی شهرستان سرخه در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا دیدار و گفتگو کرد.

این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف، امام جمعه سرخه و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در جمع باشکوه مردم روستا برگزار شد.

حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به اینکه بالغ بر 40 میلیارد ریال‌ اعتبار در بخش های مختلف منابع طبیعی، میراث فرهنگی، بنیاد شهید، آبفا و جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۱ در روستای اروانه هزینه شده است، اظهار کرد: 40 میلیارد ریال اعتبار نیز در قالب شرکت امور منابع آب برای لایروبی رودخانه روستای اروانه از محل سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بالغ بر 7 میلیارد و 130 میلیون ریال اعتبار واریزی به دهیاری روستای اروانه انجام شده است، افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز بالغ بر ۵۹۵ میلیون اعتبار به دهیاری اروانه تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان سرخه ابراز امیدواری کرد: ان شاءلله با مساعی تمامی بزرگواران و دستور استاندار مابقی مسائل و مشکلات روستا نیز حل خواهد شد. آینده نگری در خصوص تامین آب شرب، موضوعات مرتبط با طرح هادی، بهسازی جاده روستایی و سایر موارد از جمله مسائل و دغدغه های مردم روستای اروانه است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اشرف اظهار کرد: حضور و دیدار‌ چهره به چهره استاندار‌ با مردم روستا و پیگیری امور و گره‌گشایی از مشکلات مردم، کار بسیار پسندیده و خوبی است که ان شاءلله با نتیجه و ثمر همراه خواهد بود.

او با بیان اینکه این مهم‌ امید، انگیزه و تلاش را در این روستا و منطقه افزایش خواهد داد، گفت: خوشبختانه کارهای خدمت رسانی‌ معمول به مردم استان به برکت‌ نظام‌ جمهوری اسلامی و مسئولان استان در تراز بالایی در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار