هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ری به ریاست معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و باحضور اعضا در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۵۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

 

فرماندار ویژه گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار یکی از مهمترین نشست های مدیریتی در سطح کشور است که عملکرد و خروجی آن بر وضعیت معیشت و رفاه زندگی شهروندان تأثیر گذار است. از دیگر جهات اهمیت این ستاد عضویت نمایندگان دولت از یک سو و از جهت دیگر نمایندگان مردم یعنی اتحادیه ها، اتاق اصناف و بسیج اصناف است. امروز بسیج بعنوان مردمی ترین نهاد کشور نقش بسزایی در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار از جمله اقدامات نظارتی و بازرسی ها دارا می باشد.

باب الحوائجی افزود: یکی‌از مهمترین مواردی که میبایست در ستاد تنظیم بازار مورد توجه ویژه قرار گیرد موضوع جمع آوری اطلاعات جامع و برنامه ریزی صحیح جهت اجرای مصوبات در سطح بازار می باشد. از دیگر موارد مؤثر شناخت کامل ظرفیت ها و احصاء نقاط قوت و ضعف بخصوص در حوزه تولید و پخش می باشد. ما باید عدد درست و دقیقی از تولید در سطح شهرستان در دست داشته باشیم تا بتوانیم تصمیمات درستی را اخذ و جهت اجرا ابلاغ نماییم.

وی افزود: توصیه امروز بنده به تمامی مدیران شهرستان جدیت و تلاش بیشتر در انجام وظایف و انگیزه بالاتر برای خدمت می باشد. در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت و مدیریت یک امر تکلیف محور می باشد. ما اگر به تکالیف معنوی خود دقت نماییم موفق تر خواهیم بود. امروز نزدیکترین افراد به خداوند کسانی هستند که بار بیشتری را از دوش مردم برمی دارند. اساس بودن ما در این جایگاه ها خدمت به مردم، رفع حوائج و حل مشکلاتشان می باشد.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: مردم شریف ما بهترین و نجیب ترین مردمان می باشند که تمامی مسئولین میبایست قدر این ولی نعمتان کشور و انقلاب را بخوبی بدانند. امروز این قدر دانستن به کار کردن است، به برنامه داشتن است، به تلاش مضاعف و کار مخلصانه است.

فرماندار ویژه ری ادامه داد: امسال در اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد. در همین راستا یکی از تأکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب موضوع امیدآفرینی در میان مردم است که یکی از عوامل مهم جلب رضایتمندی مردمی مشاهده خدمت بی منت و کار و تلاش واقعی از سوی خادمین خود در بدنه دولت و دستگاه های مختلف کشور می باشد.

لازم بذکر است در این نشست که باحضور بخشداران، رؤسای ادارات صمت، جهاد کشاورزی و سایر مسئولین برگزار شد، مواردی همچون ارائه گزارش توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان، تعیین تکلیف وضعیت مباشرین صنوف و نیز وضعیت انجام بازرسی ها و نظارت بر بازار در سطح شهرها و بخش های تابعه از جمله دستور کارهای مطرح شده بوده است.

  

ارسال نظرات