در استان خراسان شمالی برگزار گردید :

اولین یادواره شهدای کارگری در استان خراسان شمالی برگزار گردید .

کد خبر: ۹۵۴۹۷۴۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور؛ دکتر مهدی اسلام‌خواه رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان و رئیس هیأت اندیشه‌ ورز قشر بسیج کارگران و کارخانجات استان خراسان شمالی ضمن بیان این خبر گفت: نقش‌آفرینی کارگران در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برگ زرین و روشنی در کارنامه و خدمات این قشر به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: شهدا با اعتقاد و باور به آرمانهای خود با تلاشی ستودنی توانستند بر همه دسیسه‌ها غلبه نموده و با توکل بر خدا به ارزش‌های والای انسانی دست یابند.
سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این مراسم نیز گفت: پیشرفتی که امروز کشور ایران در منطقه دارد مرهون تلاش‌ها و زحمات همه اقشار جامعه به‌ویژه کارگران معزز است.
سردار فرجی تصریح کرد: توانمندی‌های بومی ثابت کرده است که ما می‌توانیم در برابر هر تولید برون‌مرزی نمونه‌ای قابل‌قبول ارائه دهیم همانطور که امروزه به رغم تحریم ها به عنوان یک قدرت نظامی و صنعتی در دنیا هستیم.
گفتنی است که؛ در این آیین، عموم مردم و خانواده‌های شهدا به همراه مسئولان و اقشار مختلف جامعه حضور داشتند و در پایان از خانواده شهدای کارگر با اهداء لوح سپاس، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار