خبرهای داغ:

اجرای دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج خواهر شهرستان راز و جرگلان

دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج خواهر به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه(معاونت عقیدتی)و معاونت تعلیم و تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رازوجرگلان در محل حوزه علمیه شهر راز به مدت ۳روز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۲۰
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
 
 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج خواهر به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه(معاونت عقیدتی)و معاونت تعلیم و تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رازوجرگلان در محل حوزه علمیه شهر راز به مدت ۳روز برگزار شد.
حجت الاسلام محمدی تبار،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رازوجرگلان در جمع فرماندهان و مدیران بسیج،هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران بسیج عنوان کرد و بیان داشت:توجه به موضوع توانمند سازی مدیران و فرماندهان بسیج از مهمترین برنامه های ما محسوب می شود.
محمدی تبار یکی دیگر از اهداف این دوره را ارتقای روحیه دین‌باوری و توانمندسازی بسیجیان در مواجهه با شبهات عنوان کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان دین و انقلاب سعی دارند با القاء شبهات مختلف در ذهن و فکر افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان روحیه دین باوری آنان را تضعیف نمایند.
در پایان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رازوجرگلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان و مدیران بسیج خواهر در این دوره افزود:بسیج به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی می باشد که نقش ارزنده و تاثیرگذاری در حفظ و حراست از انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاورد های آن داشته و در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی حضور موثر داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار