امام جمعه موقت اردل؛

جنایات رژیم صفاک صهیونیستی دل مسلمانان را آزرده است

امام جمعه موقت اردل گفت: جنایات رژیم صفاک صهیونیستی بسیار دل مسلمانان را آزرده و اسراییل میخواهد با این جنایات صبر مردم غزه را بشکند تا پشت مقاومت را خالی کنند.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۸۹
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام بهرامی، در خطبه های نماز جمعه اردل، با توصیه به تقوای الهی گفت: ترس از عذاب خداوند عالمیان لازم است  و خدا در فطرت انسان چیزی قرار داده است که تا به معدن الهی نرسد آرام نمی گیرد و ولی انسانها  غالبا دنبال مادیات دنیوی  هستند چرا که این فطرت را خود پرورش نداده و به جای وصل شدن به معدن الهی به مادیات زودگذر دنیوی دل می بندند.

وی ادامه داد:  اگر انسان می خواهد یک زندگی جاودانه داشته باشد، از صبح تا شب کاری را که انجام میدهیدباید،  اولا با خدا شرط کنیم هرچه انجام میدهیم برای خدا باشد، دوما مراقبه کنیم کارهایی که انجام میدهیم برای رضای خدا باشد، سوما محاسبه کارهایی که در طول روز انجام دادیم.

امام جمعه موقت اردل، در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره حماسه آفرینی مردم غزه گفت: مسئله اول جهان و در صدر اخبار این روزها مسئله غزه می باشد، مردم غزه مردم مظلومی هستند و در اوج مظلومیت بسر میبرند و داریم مشاهده می کنیم در غزه خانواده ای پیدا می شود که تمام عزیزانشان مظلومانه به شهادت رسیدند اما مقاوم ایستادند و به تعبیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی این مردم، مردم صبور هستند اما در عین مظلومیت مقتدر می باشند.

وی ادامه داد: جنایات رژیم صفاک صهیونیستی بسیار دل مسلمانان را آزرده است، رزیم کودک کش اسرائیل می خواهد با این جنایات صبر مردم غزه را بشکند تا پشت مقاومت را خالی کنند.

حجت الاسلام بهرامی، گفت: این حجم کشتار اسراییل که انجام داده است بخاطر ضربه غیر قابل ترمیمی است که از جبهه مقاومت خورده است، حال امروز این رژیم سفاک مثل بیماری هست که همه اقوام به آن سر میزنند، سران جنایتکار دنیا هم هر روز در حال رفت آمد به فلسطین اشغالی هستند تا با شوک و تنفس مصنوعی شاید بتوانند این رژیم خونخوار را نگه دارند، اگر  ارتش اسراییل مقداری قدرت داشت تا الان به غزه حمله زمینی می کرد.

وی، با اشاره به طرح نوجوان پیشران که از تابستان شروع شد گفت با تدبیر امام جمعه اردل  اظهار داشت: طرح نوجوان پیشران که از تابستان آغاز شد و با اعزام دانش آموزان به اردوی زیارتی شاهد تربیت جوان مومن تراز انقلاب اسلامی هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار