خبرهای داغ:
حجت الاسلام اصحابی:

گذشت، قناعت و رازداری همسر از کلیدواژه های نشاط در زندگی است

مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اداره حج و زيارت استان گلستان گفت: گذشت، قناعت، دخیل نکردن فرزندان در مشکلات و راز داری زن و شوهر از یکدیگر کلیدواژه های هستند که سبب نشاط در زندگی خواهد شد
کد خبر: ۹۵۴۹۴۲۹
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

گذشت، قناعت و رازداری همسر از کلیدواژه های نشاط در زندگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام اصحابی مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اداره حج و زيارت استان گلستان در همایش فرهنگی خانواده های کارکنان سپاه گرگان عنوان کرد: یکی از بهترین الگوهای همسرداری امام خمینی(ره) بوده است که در نامه امام به همسرشان این موضوع کاملا مشهود است؛ آن امام بزرگوار که دنیا را زیر و رو کرد در نامه به همسرشان با عطوفت و عشق با همسر خود سخن گفته است.

وی افزود: در گذشته، جنگ در خاکریزها اتفاق می افتاد اما امروزه جنگ، جنگ مغزها است و تمام توان دشمن این است که فرهنگ زندگی جوانان و نوجوانان را به سمت غرب سوق دهد.

اصحابی اظهار داشت: گذشت، قناعت، دخیل نکردن فرزندان در مشکلات و راز داری زن و شوهر از یکدیگر کلیدواژه های هستند که سبب نشاط در زندگی خواهد شد.

مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اداره حج و زيارت استان گلستان تصریح کرد: فرزندان محور خانواده هستند و وظیفه والدین این است که برای تک تک لحظه هایآن ها برنامه ریزی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار