خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اعزام کاروان ورزشی همسران و دختران پاسدار به دور دوم جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از اعزام ورزشکاران به دور دوم مسابقات کشوری جشنواره ورزشی شمیم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۸۸
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-قزوین_ لیلا رضایی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: دور دوم مسابقات ششمین جشنواره شمیم با حضور ورزشکاران در رشته های (تکواندو، والیبال و هفت سنگ ) در شهر مقدس برگزار خواهد شد.

وی گفت: ۲ آبان ماه در مرحله دوم مسابقات ۲۵ نفر از ورزشکاران در رشته های (تکواندو، والیبال و هفت سنگ) به شهر قم اعزام شدند.

رضایی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کاروان اعزامی استان به نام شهید علی میوه چین نام گذاری شده است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد روحیه نشاط، دوستی، تلاش و همچنین یادگیری رقابت سالم ‏بین خانواده ها است که در جهت ‎ارتقای آمادگی جسمانی، ترغیب خانواده ها به ورزش حرفه‌ای و ارتقای ‏شاخصه‌های سلامت در میان همسران و دختران پاسدار هرساله برگزار می گردد.

گفتنی است؛ دور اول مسابقات که از ۲۳ مهرماه برگزار شد تیم همسران و دختران پاسدار سپاه استان با یک نقره و ۵ برنز در جایگاه برترین ها ایستاد و دور دوم این مسابقات تا ۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار