چهارمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی بارویکرد پاکسازی مناطق الوده و برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۳۲
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

به گزاش خبرگزاری بسیج از یاسوج، دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: با عنایت به گزارشات شهروندان عزیز و رصد اطلاعاتی مامورین انتظامی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در چندین روز متوالی در محلات هدف شهر یاسوج با حضور مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی و کلانتری های ۱۱ و۱۴ یاسوج و نظارت معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار و در بازرسی از سه منزل مسکونی در یاسوج که مخفیانه تبدیل به آشپزخانه تولید مشروبات دست ساز شده بودند قریب به ۱۹ هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
سید علی ملک حسینی افزود: در این راستا متهمین دخیل در تولید این مشروبات الکلی شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.

وی گفت: همچنین تمامی آلات و ادوات تولید مشروبات مکشوفه ضبط شدند .

دادستان یاسوج ابراز داشت: برخورد با تولید وتوزیع کنندگان مشروبات الکلی در شهرستان برای ایجاد امنیت شهروندان از اولویت های اساسی دستگاه قضایی و دادستانی می باشد و تاکنون اقدامات قضایی و انتظامی موفقیت آمیزی صورت گرفته است.

ارسال نظرات