زنجان-رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت:تمام تلاش خود را برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری استان زنجان که پیشرفت ۸۵ درصدی دارد ،به کار می گیریم.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۵۱
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

پیگیر تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان هستیم

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ صبح امروز مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان زنجان با حضور مهدی تاج؛ رئیس فدراسیون فوتبال کشور در زنجان برگزار شد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه با وجود این مسائل تیم‌های مختلف فوتبالی ایران در رده‌های سنی مختلف در سطح جهانی در حال رقابت هستند، افزود: هم اکنون برنامه‌های مختلفی در حال اجرا داریم و از حرکت و تلاش دست نکشیده ایم.

تاج افزود:فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست چرا که امروز رفع گرفتاری‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، مزاحمت‌های اجتماعی و‌.. به وسیله فوتبال و ورزش تا حد زیادی حل می‌شود.

وی با اشاره به وظایف و ماموریت‌های هیات‌های فوتبال در این زمینه تصریح کرد: حضور پرشور مردم در ماه مبارک رمضان برای تماشای فوتبال با هیچ پدیده دیگری قابل مقایسه نیست چرا که سبب شادی و نشاط مردم می‌شود.

تاج در ادامه به اقدامات هیات فوتبال استان زنجان اشاره و با بیان اینکه رشد و پیشرفت فوتبال در هر استانی موانعی دارد که با این وجود در حال تلاش برای رفع آن‌ها هستیم، گفت:همچنین تمام تلاش خود را برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری که پیشرفت ۸۵ درصدی دارد، به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه این ورزشگاه از جمله ورزشگاه‌های عالی در سطح کشور است، اظهار داشت: امیدواریم حضور تیم‌های مختلف برای برگزاری مسابقات در این ورزشگاه به پویایی آن منتهی شود.

تاج به لزوم توجه هیات استان زنجان به فوتبال ساحلی به دلیل ارزان و پرسود بودن آن تاکید کرد و افزود: به فوتسال باید توجه جدی شود چرا که سرمایه گذاری در آن می‌تواند به نتیجه خیره کننده‌ای منتهی شود.

 

در ادامه این جلسه جواد بازرگان؛رئیس اداره ورزش و جوانان استان زنجان بابیان اینکه در کنار رشته‌های دیگر ظرفیت خوبی در فوتبال داشته و شاهد هستیم ورزشکاران زنجان در شهرهای دیگر مشغول فعالیت هستند،گفت:همچنین تفاوت فوتبال با دیگر ورزش‌ها این است که یک‌ معقوله اجتماعی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در دنیا به این رشته بها داده می‌شود و به این دلیل به یک صنعت تبدیل شده است، افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه شور و نشاط ایجاد بکنیم و هیجانات جوانان را در فضاهای ورزشی تخلیه کنیم حتماً باید شهر زنجان یک تیم فوتبال داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار