خبرهای داغ:

بیانیه مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست

همدان-مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۵۰
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

سلام و درود به پیشگاه آن وجود مطلق، آنکه نور آسمان و زمین است. سلام و درود به پیشگاه مقدس منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، عدالت‌گستر و برکنارکننده ظلم و ضلالت و برقرارکننده قسط و عدالت.

صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و حضور میدانی، خودجوش و متکی بر اسلام، قدرت عظیمی را بر رگ‌های مسلمانان تزریق کرده است. غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات غرورآفرین و عزت‌بخش طوفان‌الاقصی که فقط قسمتی از قدرت جبهه مقاوت بوده است، نشان از آن دارد که با فتح قله فاصله کمی داریم و خستگی ممنوع است، البته این اولین جنایت جنگی و اقدام ضد حقوق بشری اشغالگران صهیونیست نبوده و از نخستین روز ننگین شکل گیری این رژیم منحوس تا کنون مرتکب ظلم‌های بی‌شماری شده است که هرگز از یاد و خاطره جهانیان پاک نخواهد شد، اما بدون تردید جنایت حمله به بیمارستانی که مملو از زنان و کودکان معصوم، مجروحان و بیماران بود به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم ثبت و ماندگار گردید.

پرواضح است که خلق جنایت و اقدامات وحشیانه دولت غاصب، سیر صعودی طی کرده که بدون تردید در سایه حمایت‌های مزورانه و کمک‌های مسلحانه آمریکای خبیث و برخی دولت‌های خائن اروپایی به این مرحله رسیده است.

اما ای مدعیان دروغین حقوق بشر که در برابر این حوادث سکوت کرده‌اید و وقیحانه حمایت های همه جانبه خود از این رژیم سفاک را ادامه می‌دهید، و در کنار ظالم بر مظلوم می‌تازید، چه جوابی برای بشریت دارید؟ آیا چشم‌هایتان این کودک کشی‌ها و ضعیف‌کشی‌ها را نمی‌بیند یا گوش‌هایتان چنان سنگین شده که فریاد مظلومیت کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین را نمی‌شنود؟ البته دیری است که ما حقیقت حقوق بشرتان را شناخته‌ایم!

دنیا اما بداند میان انتقام و خشم جبهه مقاومت و گروه‌های جهادی با ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی رابطه‌ای مستقیمی وجود دارد که طوفان الاقصی یک نمونه کوچک از آن بود. طوفانی که تازه وزیدن گرفته و سونامی آن برای گرفتن انتقام زنان و اطفال، مجروحان و بیماران، پرستاران و پزشکان در راه است. چنانچه ولی امر مسلمین جهان در دیدار نخبگان فرمودند: «اگر این جنایات ادامه پیدا کند نیروهای مقاومت بی تاب می شوند و دیگر کسی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. این واقعیت را باید بدانند و این توقع را مطرح نکنند که نگذارید فلان گروه فلان کار را نکند».

مرز ما عشق است هر جا اوست آن جا خاک ماست

سامرا، غزه، حلب، تهران چه فرقی می‌کند

هرکه را صبح شهادت نیست شام مرگ هست

بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی می‌کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار