مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد

بهره‌مندی ۲۰ هزار نفر از خدمات جهادی دانشجویان استان کرمان در تابستان

گروه‌های جهادی دانشجویی استان در مجموع به ۲۰ هزار نفر خدمات مختلف آموزشی و علمی، فرهنگی و هنری و مشاوره، بهداشت و درمان و عمرانی ارائه دادند.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۳۰
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدهادی طباطبایی، سه‌شنبه (۲ آبان) در آئین اختتامیه دومین عهد خدمت تابستان دانشجویی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر با اشاره به فعالیت ۳۸ گروه جهادی دانشجویی گفت: این گروه‌ها به مدت سه هزار و ۶۵۰ نفر روز در نقاط مختلف استان خدمت کردند.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: گروه‌های جهادی دانشجویی به مدت سه هزار و ۶۵۰ نفر روز در مجموع به ۲۰ هزار نفر خدمات مختلف آموزشی و علمی، فرهنگی و هنری و مشاوره، بهداشت و درمان و عمرانی ارائه دادند.
وی تفاوت گروه‌های جهادی دانشجویی با سایر اقشار را ارائه خدمت توسط نخبگان و فرهیختگان و بر اساس شناسایی دقیق نیاز‌ها و محرومیت‌های مناطق خدمت دانست.
دکتر حسین اکبری فرد، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: جامعه ما همه اقشار را باید ببیند و مساعدت‌های لازم را انجام بدهد.
وی با بیان اینکه در مناطق محروم، اما ظرفیت‌های بسیار بهره‌مند و تلاش‌های خوبی وجود دارد؛ گفت: عضویت ما در مجامع بین المللی از جمله در سازمان شانگ‌های و بریکس بخاطر علم و دانش است.
همزمان با این مراسم که رئیس دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حضور داشتند، نمایشگاهی هم از خدمات جهادی دانشجویان در محوطه مقابل تالار وحدت برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار