اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر شهرستان بهاباد یزد در خیابان شهید بهشتی بهاباد روبروی آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۹۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر شهرستان بهاباد یزد در حمایت از مظلومیت کودکان غزه به دست رژیم غاصب اسرائیل ، روزدوشنبه با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، مدیر آموزش وپرورش ، فرماندهان نظامی وانتظامی وجمعی ازمسئولان در خیابان شهید بهشتی بهاباد روبروی آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد.
در این اجتماع بزرگ جمع کثیری از مادران و کودکان گرد هم آمده‌اند تا با فریادهای «الله اکبر»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن»، «مرگ بر صهیونیست» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، ضمن حمایت از مظلومیت و آوارگی کودکان و زنان در غزه حقانیت و مظلومیت آنان را به گوش جهان برسانند.
کودکان و مادران بهابادی درحالیکه فرزندان وکودکان خود را همراه با کالسکه حمل میکردند در محل حاضر شده‌ در این مراسم با مشت‌های گره کرده اعلام کردند ملت ایران همواره از حق و حقانیت و آزادی انسان‌ها حمایت و دفاع خواهد کرد و ملت فلسطین در مبارزه با ظلم تنها نیست.
در مسیر و محل تجمع بزرگ حمایت مادران و کوکان بهابادی از کودکان غزه، پلاکاردها و پرچم‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به ‌ویژه کودکان و زنان که در این فاجعه بزرگ به شهادت رسیده اند، به نمایش گذاشته‌ شد.
فرمانداربهاباد در این اجتماع در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی درنوارغزه وفلسطین وحمایت قاطع از مردم مظلوم وستمدیده غزه وفلسطین اظهارداشت: جوانان فلسطینی ثابت کردند که پیش بینی های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در حال محقق شدن است.
علیرضا تیموری بابیان اینکه مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال با حمایت‌های کشورهای غربی مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند اما مقاومت و ایستادگی کرده‌اند افزود : آدم وکودک کشی اسراییل نشانه ضعف این غده سرطانی است.
وی بیان داشت : این تجمع اعلام آمادگی و اتمام حجت با رژیم صهیونیستی است که بمباران بیمارستان غزه ناشی از ضعف و استیصال این رژیم کودک کش است.
فرمانداربهاباد تصریح کرد : به فرموده مقام معظم رهبری که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را به چشم نخواهد دید، به امید خدا شاهد سرنگونی این رژیم ستمگر و غاصب خواهیم بود.
اجرای سرود سلام فرمانده ، اجرای دکللمه وسرود اجرای شعر توسط شاعر طنز پرداز حسن حاتمی بهابادی سخنرانی فرماندار وسردادن شعار های ضد صهیونیستی ازدیگر برنامه های این مراسم بود .

انتهای پیام /

ارسال نظرات