خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور:

کادرسازی برای نظام سلامت یک ضرورت است / شکست رژیم صهیونیستی با جنایت علیه مردم مظلوم غزه جبران نمی‌شود

زارع زاده گفت: با تاکید بر ضرورت کادرسازی برای نظام سلامت گفت:جهاد و خالصانه بی‌منت در تمام نقاط کشور در حال انجام است.
کد خبر: ۹۵۴۸۸۴۴
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

کادرسازی برای نظام سلامت یک ضرورت است / شکست رژیم صهیونیستی باجنایت علیه مردم مظلوم غزه جبران نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، محمدحسین زارع‌زاده مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور در آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران گفت: عملیات طوفان الاقصی ۱۵ روز قبل انجام شد که بسیار حیرت‌انگیز بود و هر چه رژیم صهیونیستی تلاش کند نمی‌تواند این شکست را ترمیم کند.

وی افزود:  طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگی بود و حمله به شهرک در واقع حمله به شهرک‌های نظامی نشین بوده و مسکونی نبوده و این لازم به شفاف‌سازی دارد تا سوءاستفاده نشود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور خاطرنشان کرد: اینکه چرا اعلام عزای عمومی شد به واسطه حمله بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه بود چرا که بیمارستان‌ها دارای مصونیت است و تعرض صورت گرفت که بیش از هزار کشته داشت.

زارع زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت جهاد تبیین گفت: باید با بازگو کردن حقایق، مردم را آگاه کنیم؛ چرا که در همین دو هفته شاهد دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی در فضای مجازی بودیم.

وی با تصریح بر اینکه نباید قدرت فضای مجازی را دست کم بگیریم و باید از این ظرفیت بهره ببریم، ادامه داد: جهاد خدمت  و خدمت خالصانه بی‌منت در تمام نقاط کشور در حال انجام است.

زارع زاده با تاکید بر ضرورت کادرسازی برای نظام سلامت اضافه کرد: مازندران یک استان پهلوان‌پرور، عالم‌خیز و خلق حماسه در دوران دفاع مقدس است و یکی از شاخصه‌های مهم این استان، قدردانی است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور خاطرنشان کرد: مازندران یکی از استان‌های کشور بود که بیشترین تعداد موکب سلامت را داشت و جای تقدیر دارد.

در این مراسم از زحمات مرتضی خرسند مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران تجلیل و محمدعلی مهری‌ فیروزجایی به‌عنوان سرپرست جدید این سازمان معارفه شد.
 
کادرسازی برای نظام سلامت یک ضرورت است /  رژیم صهیونیستی تلاش کند نمی‌تواند این شکست را ترمیم کند.
 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار