مسئول قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به پاس قدردانی از خدمات شایسته تیپ ۴۸ فتح در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور با فرمانده تیپ ۴۸ فتح دیدار و از وی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۹۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در این دیدار سرهنگ پاسدار ناصر صالحی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیریت های تابعه از خدمات 2 و نیم ساله رزمندگان مقتدر تیپ ۴۸ قتح در بحث تامین امنیت و خدمات جهادی در مناطق مرزی شمالغرب کشور قدردانی کردند.

گفتنی است؛ تامین امنیت مرزهای آذربایجان غربی (پیرانشهر، سردشت، میرآباد و...)، فعالیت های محرومیت زدایی درعرصه های مختلف ، توزیع بسته های معیشتی ،برقراری ارتباط با سران بزرگان کُرد جهت رفع مشکلات در منطقه، مقابله با گروهک های تروریستی، باز کردن جاده های روستایی از طریق ماشین آلات مهندسین در فصل کولاک و سرما و ده ها خدمت دیگر توسط تیپ ۴۸ فتح در مناطق مرزی شمال غرب کشور در مدت 2 و نیم سال حضور در این مناطق بوده است.

علاوه بر این تیپ ۴۸ فتح در زلزله سی سخت ،ایام کرونا و بروز حوادث و بلایای طبیعی و سایر مسائلی که در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ می دهد پای کار بوده و به مردم خدمات رسانی بی منت انجام می دهد.

دیدار و تجليل مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح از سردار حکمتیان + (تصاویر)دیدار و تجليل مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح از سردار حکمتیان + (تصاویر)دیدار و تجليل مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح از سردار حکمتیان + (تصاویر)دیدار و تجليل مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح از سردار حکمتیان + (تصاویر)

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار