خبرهای داغ:

بیانیه هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان همدان خطاب به مسئولین فرهنگی

همدان- هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان همدان خطاب به مسئولین فرهنگی استانی و کشوری در خصوص تغییر صحیح کاربری مقبره استر و مردخای با رضایت یهودیان شریف ساکن ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۷۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان همدان خطاب به مسئولین فرهنگی استانی و کشوری در خصوص تغییر صحیح کاربری مقبره استر و مردخای با رضایت یهودیان شریف ساکن ایران بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه آورده، شایسته است این مکان همچون سایر مقبره ها و بناهای تاریخی کشور به مکانی عمومی بدل شده و با رضایت یهودیان محترم ساکن ایران به موزه جنایات رژیم صهیونسیتی و دفتر ارتباطات مردمی با مقاومت فلسطین تبدل شود.

در متن بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَكَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُمْ مِنْ قَرْنٍ هَلْ تُحِسُّ مِنْهُمْ مِنْ أَحَدٍ أَوْ تَسْمَعُ لَهُمْ رِكْزًا

این روزها و با اوج گرفتن دوباره وحشیگری صهیونیست ها سؤال بزرگی ذهن مردم شریف همدان را به خود درگیر کرده است که چرا هنوز آرامگاه استر و مردخای که نماد مقدس یهودیان است در مرکز شهرشان خودنمایی می‌کند؟

لکن نیک می‌دانیم که حساب صهیونیسم از یهودیان شریف جداست و ایشان نیز هم اکنون از بزرگ‌ترین مخالفان صهیونیسم و جنایت‌های بی حد و حصر رژیم اشغالگر هستند.

با این وجود بسیار شایسته است با جلب رضایت یهودیان محترم ساکن ایران اسلامی این مقبره همانند سایر مقبره‌ها و مساجد بزرگ و تاریخی ما از قبیل مساجد تاریخی اصفهان و شیراز که موزه و محل بازدید و تحقیق و عبرت مردم ایران و جهان  هستند مکانی عمومی باشد و لذا از مسئولین امر تقاضا می‌شود قبل از آنکه عده‌ای از احساسات پاک و روحیه  ظلم‌ستیز مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سوء استفاده نمایند، این بنا را به موزه جنایات رژیم صهیونیستی تبدیل نموده و دفتر ارتباطات مردمی با نیروهای مقاومت فلسطین را در این مکان تاسیس نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار