بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون (احقاف/13)
کد خبر: ۹۵۴۸۵۲۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰

شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع و بی‌پناه مردم مظلوم غزه، دل‌های همه مسلمانان جهان  را به درد آورد. دنیا بار دیگر شاهد سکوت خفت‌بار سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم نامشروع و غاصب و کودک کش صهیونیستی  در حال وقوع است.

ضمن عرض تسلیت شهادت صدها کودک، زن و بچه در حمله صهیونیست‌های غاصب به بیمارستان غزه، این حرکت را محکوم و با خانواده این عزیزان همدردی نموده و فریاد می‌زنیم که نابودی قریب‌الوقوع اسرائیل حتمی است.

 سردمداران کشورهای اروپایی و آمریکا که شریک و همراه جنایت‌های جنگی رژیم هستند و دستشان در ریختن خون زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه آلوده است باید پاسخگوی این جنایت بزرگ باشند.

 به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تنها خود جوانان فلسطینی هستند که این جنگ و مقاومت را طراحی نموده‌اند، اسرائیل غاصب نه‌تنها با این وحشیگری‌ها به جایی نمی‌رسد؛ بلکه ضعف‌ها و کمبودهای خود را آشکار می‌سازد. مقاومت را کودک کشی و بمباران بیمارستان‌ها از حرکت بازنمی‌دارد و رژیم تجاوزگر اسرائیل باید منتظر نابودی زودهنگام خود باشد.

بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، حمایت همه‌جانبه خود را از آرمان و جهاد مقدّس ملّت شریف فلسطین و محور مقاومت تا آزادی همه سرزمین‌های مقدّس اعلام می‌دارد و جنایات  نظام جعلی اسرائیل حیوان‌صفت و استکبار جهانی را در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه و نسل‌کشی مسلمانان در غزّه، را محکوم می‌کند و به برکت خون شهدای این سرزمین، از پروردگار متعال، نابودی عاجل و هر چه سریع‌تر رژیم صهیونیستی را مسئلت دارد.

 

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی  و علوم چابهار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار