معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: بیش از 4800 رده قشری، 2100 پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان و دو میلیون نفر جامعه هدف، بستر مناسبی در حوزه پرداختن به ورزش است.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۷۹
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

سرهنگ عبداللهیان؛ گفت: منویات مقام معظم رهبری   اعتلای بسیج در تربیت بدنی و ورزش است . وی افزود: امروز ورزش به یک صنعت تبدیل شده و پدیده تاثیر گذاری در ابعاد مختلف در سطح جوامع است که تشکیلات آن گسترده و پیچیده  تر شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای  حوزه ورزش گفت:   مدیران تربیت بدنی باید از این بستر به نحو مطلوب استفاده کنند. سرهنگ عبداللهیان با اشاره به ضریب جمعیت شهرستان های استان تهران  گفت: تعداد قهرمانان المپیکی یکی از شهرستان های ما از چهار استان کشور بیشتر است.

 وی با یادآوری حرکت زیبای یک قهرمان ایرانی در یکی از آوردگاه های جهانی پرجم مدافعان حرم را بالا برد و تا مرز محرومیت از ادامه فعالیت پیش رفت،  بر جنبه تربیتی ورزش در بیان ورزشکاران تاکید و خاطرنشان کرد: منش پهلوانی یکی از خصوصیات بارز   ورزشکاران است که باید در سطح ورزشکاران رشد یابد.  

     عبداللهیان با تاکید بر توسعه ورزش همگانی گفت: زیرساخت های این ورزش در سطح استان آماده شده است که باید   ظرفیت های ورزشی در رده کادر و بسیج  را شناسایی کنیم و رشد بدهیم و در کنار علمی و تخصصی کردن ورزش، از جنبه روانی ورزش هم غافل نشویم . در پایان این مراسم از ورزشکاران مدال آور و افتخار آفرینان رشته های مختلف ورزشی در سطوح مختلف تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار