فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا:

در عرصه اقتصادی نیازمند تفکر جهادی بسیج هستیم

ساری- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا گفت: موفقیت‌های حاصله در دفاع مقدس و دفاع از حرم نتیجه تفکر جهادی است و ما امروز در عرصه اقتصادی نیز نیازمند تفکر جهادی بسیج هستیم.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۵۳
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین تکریم از خدمات «عیسی جان نثاری» و معارفه «سجاد احمدی» به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه شهید سلیمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا در نیروگاه شهید سلیمی برگزار شد.

در عرصه اقتصادی نیازمند تفکر جهادی بسیج هستیم

 سرهنگ «علی نجفی» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا نهاد بسیج را یکی از مصادیق عنوان شجره طبیه در قرآن کریم دانست و گفت: حضرت امام راحل (ره) برمبنای همین باور و عقیده، بسیج را شجره طیبه نامیدند.

سرهنگ نجفی، ثبات قدم، ایثارگری، روحیه جهادی و خدمت به مردم را از ویژگی‌های بسیج دانست و افزود: بسیج با اعتقاد راسخ به جایگاه رفیع ولایت از بدو تشکیل تاکنون همیشه مطیع و گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و ذره‌ای در ولایت پذیری و ولایت یاوری بسیج خلل ایجاد نشده است.

وی تفکر بسیج را تفکری ارزشی و متعالی ارزیابی کرد و ادامه داد: امروز بسیج خود را خادم مردم می‌داند و بیش از آنکه به خود بیندیشد بفکر آسایش دیگران است و در دوران دفاع مقدس نیز با ایمان و توکل به ذات باری تعالی، پا به عرصه مقابله با دشمن گذاشت و هراسی از هیمنه دشمن به دل راه نداد.

سرهنگ نجفی از تفکر جهادی به عنوان عاملی کارساز در رفع مشکلات کشور یاد کرد و افزود: موفقیت‌های حاصله در دفاع مقدس و دفاع از حرم نتیجه تفکر جهادی است و هر جا که مشکلی وجود داشته با تفکر جهادی و بسیجی مرتفع شد و دشمنان را نیز وادار به عقب نشینی کرده است بنابراین ما امروز در عرصه اقتصادی نیز نیازمند تفکر جهادی بسیج هستیم.

در پایان این مراسم سرهنگ نجفی با اهداء لوح سپاس از خدمات «عیسی جان نثاری» قدردانی و «سجاد احمدی» را به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدعبادیان نیروگاه منصوب کرد.

در عرصه اقتصادی نیازمند تفکر جهادی بسیج هستیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها