کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران:

محکوم کردن رژیم غاصب صهیونیستی توسط کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران

کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با محکوم کردن رژیم غاصب صهیونیست پیامی رابه شرح زیر صادر نمود .
کد خبر: ۹۵۴۸۲۹۷
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با محکوم کردم رژیم غاصب صهیونیستی پیامی را به شرح زیر صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (سوره القصص آیه ۵)


هزاران انسان به جرم زندگی زیر صاعقه وحوش گوساله پرست ، خرمن حیاتشان در کمتر از آنی به آتش کشیده می شود ، هزاران کودک بی مادر میشوند و هزاران پدر بی فرزند و هزاران چشم تا ابد در حسرت آخرین نگاه ..‌‌.
چگونه است که صهیون گمان کرده است با قتل عام کودکان و زنان و مردان فلسطینی می تواند نسل ریشه در خاک این مردمان مقاوم را خشک گرداند؟؟؟
نسلی که هر قطره خون به ناحق ریخته اش سیراب می کند درختان تنومند مقاومت را ...
امروز کودکان مظلوم شهید شده، این ابررسانه های کوچک، به راحتی در کسری از ثانیه ،ددمنشی رژیم صهیونسیتی که بیش از نیم قرن چون افعی عنان گسیخته به خود میپیچد را به همه دنیا مخابره می کنند و چه صدایی رساتر از سکوت ابدی این فرشتگان خونین بال...
 اکنون کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران به عنوان بزرگترین تشکل کارگری کشور جمهوری اسلامی ایران و نماینده میلیونها کارگر شریف ایرانی در دفاع همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین ضمن محکوم کردن اقدام ضد بشری اسرائیل غاصب ،سکوت همه مدعیان حقوق بشر و خیمه شب بازان رسانه ای شأن را کمتر از این جنایات ندانسته و انزجار خود را از  همه عوامل این جنایات هولناک اعلام می دارد‌.

https://basijkargari.ir/node/21066

ارسال نظرات
آخرین اخبار