خبرهای داغ:
حجت الاسلام فاضلیان:

صهیونیست‌ها توان و جرأت مقابله با رزمندگان حماس را ندارند

همدان-امام جمعه موقت همدان با اشاره به عجز رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین، گفت: صهیونیست‌ها توان و جرأت مقابله با رزمندگان حماس را ندارند بنابراین تلاش می‌کنند زنان و کودکان آنها را بکشند.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۰۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه همدان که در حسینیه امام (ره) برگزار شد، آمریکا را به عنوان شریک جرم رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه دانست و اظهار کرد: رئیس جمهور امریکا برای قتل عام و کشتار زنان و کودکان فلسطینی به صهیونیست‌ها بمب می‌دهد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها ۷۵ سال فلسطین را اشغال کرده‌اند و هر روز نیز از فلسطینیان می‌کشند، گفت: بیمارستان در همه دنیا به عنوان منطقه امن شناخته می‌شود؛ آمریکا بمب‌های مخصوصی به صهیونیست‌ها می‌دهد تا بیمارستان‌ها را بر سر مجروحان آن خراب کند.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: اگر پیام امام در سال ۱۳۶۰ مبنی بر اتحاد مسلمانان برای نابودی اسرائیل درک شده بود، امروز شاهد کشتار وسیع کودکان و زنان بی گناه غزه نبودیم.

وی با اشاره به عجز رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین، بیان کرد: صهیونیست‌ها توان و جرأت مقابله با رزمندگان حماس را ندارند بنابراین تلاش می‌کنند زنان و کودکان آنها را بکشند.

فاضلیان با تاکید بر اینکه باید مقابل ظلم و ستم صهیونیست‌ها ایستادگی کرد، افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی و دینی است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مسئولان باید به وعده‌های خود در برابر مردم عمل کنند، پست‌هایی که در اختیار آنهاست امانت است و با انجام وظایفی که بر عهده شان است، امانت‌دار خوبی باشند.

امام جمعه موقت همدان افزود: مردم نیز اختلافات با یکدیگر را بر سر مسائل مختلف را کنار بگذارند چرا که بسیاری از پرونده‌های دادگستری به علت عذم گذشت از همدیگر است و یک مسلمان باید نسبت به مسلمان دیگر گذشت داشته باشد تا مورد مغفرت الهی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار