خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی مجد:

جنایات اخیر صهیونیست‌ها در نوار غزه وحدت مسلمانان و آزادگان جهان را رقم زد

همدان-امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه جنایات اخیر صهیونیست‌ها در نوار غزه وحدت مسلمانان و آزادگان جهان را رقم زد، گفت: این حادثه دلخراش علاوه بر اینکه ضربه دیگری بر خود اسرائیل بود، مقاومت را به حرکت در آورد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۰۲
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار کرد: امروز هرکسی که وجدان دارد با هر مذهب، قبیله، زبان، جنس و رنگ جنایت بزرگ  بمباران بیمارستان را محکوم می‌کند.

وی با بیان اینکه جنایات اخیر صهیونیست‌ها در نوار غزه وحدت مسلمانان و آزادگان جهان را رقم زد، افزود: این حادثه دلخراشی که صهیونیست‌ها انجام دادند علاوه بر اینکه ضربه دیگری بر خود اسرائیل بود، فلسطین را به تیتر خبرها و مقاومت را به حرکت در آورد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل گفت: بایدن از روی فراموشی و حواس پرتی وارد خاک اسرائیل شد و از جنایت صهیونیست‌ها حمایت کرد و از روی زوال عقل گفت ما در کنار اسرائیل هستیم که این امر نشان دهنده کج فهمی و حامی جنایتکاران بودن آمریکا است و به همین دلیل آمریکا مسئول همه جنایت‌های اسرائیل که این روزها در فلسطین رخ داده خواهد بود.

وی اضافه کرد: نقش آمریکا برای همه مردم جهان در موضوع غزه کاملا مشخص بود اما بمب بکار گرفته شده در بمباران بیمارستان المعمدانی این نقش را به نقش اول تبدیل کرد که در پس پرده بود.

حسینی مجد با تاکید بر عصبانیت اسرائیل از ضربه محکم نیروی مقاومت گفت: بر کسی پوشیده نیست سیلی محکمی که نیروی مقاومت بر صورت اسرائیل زد هیمنه پوشالی اسراییل را فرو ریخت و اسرائیل برای پنهان کردن شکست روزهای اول دست به جنایت‌های مختلف از جمله بمباران بیمارستان المعمدانی زد که این لکه ننگ تا ابد بنام اسرائیل در تاریک ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار