تجمع دانش آموزان دبیرستان نبی اکرم در حمایت مردم غزه

دانش آموزان دبیرستان شاهد نبی اکرم شهر برازجان در حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۶۱
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم تجمع دانش آموزان دبیرستان شاهد نبی اکرم شهر برازجان اظهار کرد: مسئله فلسطین کلید رمزآلود فرج است و این مسئله می‌تواند تحول ایجاد کند و سرنوشت‌ساز باشد، در قدم اول باید مردم دنیا را با تبیین، روشن کنیم تا یک عزم و خیزش جهانی رخ دهد.

 

حجت الاسلام یحیایی گفت: سلاح دشمنان بمب، تهدید، خشونت، تزویر و اهانت به مقدسات است چون سلاح دیگری ندارند اما ما برهان داریم و امروز باید مردم دنیا را با منطق و نصیحت بیدار و حقایق را تبیین کنیم که مردم مظلوم غزه را دریابند و به میدان بیایند.

 

 

وی با بیان اینکه امروز اسراییل به وحشت افتاده و نابودی خودش را می‌بیند افزود: باید بدانیم جبهه استکبار غول رسانه‌ای در اختیار دارد و شما جوانان باید سفیر عدالت خواهی و حق باشید و چهره زشت غرب و رژیم غاصب صهیونیستی که نماد وحشی‌گری است و تفکر غرب تفکر جنایت و دنیاپرستی و ضد انسانی است را افشا و رسوا کنید.

 

وی تصریح کرد: استفاده از بمب های آنچنانی برای نواز غزه که مردم و کودکان بی گناه را با خاک یکسان کنند، یک خیال باطل است که بتوانند با نسل کشی و کشتار به پیروزی برسند، ۷۵ سال مردم فلسطین را کشتند اما نتیجه آن عملیات طوفان الاقصی شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) افزود: دشمنان در جنگ نرم از نظر فرهنگی و فکری شکست خوردند و احساس کردند سعادت آنها در دنیا پرستی، مقام پرستی و آدم کشی است و فکر غلطی در آنها ایجاد شده که در بیرون این طور وحشیانه عمل می‌کنند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار