خبرهای داغ:
سردار فرحی:

حمله حماس نشان داد توازن قدرت با نوآوری در صحنه نبرد قابل تغییر است

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در داستان غزه و رژیم غاصب صهیونیستی تا بن دندان مسلح و متکبر با سیستم اطلاعاتی پیچیده و آسمانی امن که مدعی بروزترین سلاح های دنیا بود در برابر مظلومان فلسطینی مستأصل شده است و حمله حماس نشان داد توازن قدرت یا ناهمترازی قدرت با نوآوری در صحنه نبرد قابل تغییر است.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۳۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرنگار دفاعی_امنیتی خبرگزاری بسیج از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ سردار سرتیپ پاسدار «سید مهدی فرحی» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در جمع منتخبین نخبگان و متخصصان دانشگاه صنعتی مالک اشتر پیرامون وقایع اخیر در سرزمین های اشغالی اظهار داشت: آرزو میکنم که ان‌شاءالله هرچه زودتر شاهد محقق شدن وعده های الهی و به خاک ذلت نشستن کفار و ظالمین و به اوج هرچه بیشتر عزت مسلمانان باشیم.

سردار فرحی با اشاره به روایت حضرت امام علی(علیه‌السلام) که می‌فرمایید:«وَ كُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً» که برای ظالمین دشمن و برای مظلومین یار و یاور باشید و سخن پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) که فرمودند:«کسی که صبح بلند شود و اهتمام به وضع مسلمین نداشته باشد، او مسلمان نیست» گفت: بدان معناست که همه باید امت واحد باشیم و مرزهای اسلام مرزهای فیزیکی نیست.

جانشین وزیر دفاع افزود: «انَّ الله يُمهِل و لا يُهمِل» خداوند مهلت می دهد ولی اهمال نمیکند و بالاخره پیشانی ظالمین را به خاک می‌مالد و مکرو و مکرالله و خدا کیدش از همه اینها بالاتر است.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با اشاره به ناهمترازی قدرت در سرزمین های اشغالی افزود: عده ای زن و بچه بی گناه و بی دفاع با تعدادی موشک های دست ساز در مقابل این رژیم سفاک که خود را خدای علم و فناوری می دانست، ایستادگی کردند و این ها همه نقش تقوا و توکل را نشان می دهد و خداوند از محل هایی که فکرش را نمی کنند به آنها عزت و اقتدار اعطا می‌کند.

این مقام ارشد صنعت دفاعی کشور با اشاره به اخراج بیش از ۴۴ هزار مستشار خارجی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب حدود ۴۰هزار مستشار آمریکایی و ۴هزار مستشار آلمانی و انگلیسی در ایران حضور داشتند که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی همگی از کشور خارج شدند و ما ماندیم و قدرت اول نظامی منطقه که هیچ چیز هم نداشتیم و حتی به بیان مقام معظم فرماندهی کل قوا(مدظله‌العالی) حتی سیم خاردار به ما ندادند، ما فقط بهره‌بردار بودیم و تعمیرکار هم نبودیم، پس این موارد نشان دهنده چنین واقعیتی است که تجهیزات به خودی خود اثرگذار نیستند پس باید دفاعِ هوشیارِ انسان محور در دستور کار قرار گیرد.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: امروز در داستان غزه و رژیم غاصب صهیونیستی تا بن دندان مسلح و متکبر با سیستم اطلاعاتی پیچیده و آسمانی امن که مدعی بروزترین سلاح های دنیا بود در برابر مظلومان فلسطینی مستأصل شده است و حمله حماس نشان داد توازن قدرت یا ناهمترازی قدرت با نوآوری در صحنه نبرد قابل تغییر است.

سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی در پایان اظهار امیدواری نمود و تأکید کرد: دانشگاه صنعتی مالک اشتر با ورود به عرصه های خلاقانه و شالوده شکن باید خلع های کشور را در عرصه های دفاعی پر کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار