فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۲۰ نفر از دانش آموزان بسیج مدارس حوزه عشایری به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۹۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج سرهنگ پاسدار حسن رضایی
در نشست شورای هماهنگی راهیان نور حوزه بسیج دانش آموز ناحیه عشایر بیان کرد: راهیان نور یکی از عظیم‌ترین عملیات های فرهنگی است که نوجوانان ما با فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی آشنا می‌شوند.
وی افزود: عده‌ای به دنبال این هستند که شهدا و فرهنگ شهدا به فراموشی سپرده شود چون که شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و ما وظیفه داریم این فرهنگ عاشورایی را بیشتر از گذشته توسعه بدهیم.
رضایی ابراز داشت: از آنجایی که راهیان نور در نوجوانان و جوانان ما تاثیرات زیادی دارد مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید خاصی بر روی راهیان نور دارد و در این راستا قصد داریم که تعداد ۱۲۰ نفر از دانش آموزان بسیج مدارس حوزه عشایری را به مناطق جنگی جنوب اعزام کنیم.
در ادامه آقای موسوی ارشد؛ معاون پرورشی آموزشی و پرورش شهرستان بویراحمد از مجموعه ناحیه عشایر به خاطر برگزاری این نشست تقدیر کرد و گفت:همانطور که حضرت امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند انقلاب فرهنگی از خود انقلاب اصلی کمتر نیست یکی از وظایف معاونت پرورشی در آموزش و پرورش بحث اردوها می‌باشد که همانا سرآمد کارهای فرهنگی اردوی راهیان نور می‌باشد.
وی افزود: اردوی راهیان نور برای دانش‌آموزان بسیار مفید می باشد و دانش آموزان با شرکت در راهیان نور فرهنگ شهدا وحماسه های رزمندگان دفاع مقدس آشنا می شوند.

موسوی بیان کرد: امید است در سال‌های آینده سهمیه راهیان نور برای دانش آموزان ما بیشتر شود چون که تقاضای دانش آموزان ما بیشتر از سهمیه می‌باشد و این کمی سهمیه باعث شده است در مدارس چالش‌هایی به وجود بیاید.
در پایان این جلسه سید محمد زکی نژاد فرمانده حوزه دانش آموزی ناحیه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش ما بر این است که اردوی راهیان نور به نحو مطلوب برگزار شود و بتواند تاثیرات خوب و مثبتی برای افراد شرکت کننده داشته باشد و انشاالله بتوانیم در سال‌های آینده سهمیه بیشتری برای استان و مجموعه عشایری داشته باشیم.

اعزام ۱۲۰ دانش آموز بسیج مدارس حوزه عشایری به مناطق عملیاتی جنوباعزام ۱۲۰ دانش آموز بسیج مدارس حوزه عشایری به مناطق عملیاتی جنوب

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار