نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بسیج در دل سپاه یک مجموعه درخشنده، فعال و بالنده است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در آیین افتتاح نمایشگاه استانی اسوه بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه در این نمایشگاه شاهد بودیم، به لطف الهی حاکی از حضور فعال بسیج و پایگاه های بسیج در عرصه است.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۱۱
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولین، نمایشگاه اسوه استانی بسیج در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها  افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: آنچه در این نمایشگاه شاهد بودیم، به لطف الهی حاکی از حضور فعال بسیج و پایگاه های بسیج در عرصه است. چه عرصه های فرهنگی که الحمدلله کارهای خوبی کرده اند و چه در عرصه اقتصادی، تولید، اشتغال که ما الان بعضی از تولیداتشان را اینجا می بینیم و جاهایی که اصلا انتظار نمی رود، کارهای بسیار قابل توجهی انجام داده اند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فعالیت های بسیج در زمینه صنایع خانگی، ایجاد تسهیلات برای مردم و ساخت مسکن محرومین افزود: انواع خدماتی که دستگاه ها باید ارائه دهند، الحمدالله بسیجیان ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: واقعا بسیج در دل سپاه یک مجموعه درخشنده، فعال و بالنده است که انسان هرچه مشاهده می کند، سرزندگی و تلاش است.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم از برگزاری سه مرحله جشنواره و نمایشگاه پایگاه اسوه در سطح حوزه ای، ناحیه ای و استانی طی سالجاری خبرداد و  گفت: این جشنواره ها و نمایشگاه با حضور 24 پایگاه اسوه استانی  با هدف احیاء و به ظرفیت رساندن پایگاه های مقاوم بسیج با رویکرد مسجد محوری برگزار شده است.

آقای طاهری افزود: ایجاد رقابت سالم بین پایگاه های مقاومت بسیج، ترویج استعدادها و الگوگیری و الگوپردازی از اهداف نمایشگاه اسوه بسیج می باشد.

وی خاطرنشان کرد:  مهم ترین هدف از این نمایشگاه اسوه استانی، بحث ارائه دستاوردهای بسیجیان در قالب 11 قرارگاه با محوریت قرارگاه محله اسلامی است که در زمینه های دفاعی امنیتی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، قرارگاه تشکیل و تحقق بسیج و ... کلیه فعالیت ها و برنامه های بسیجیان را به منصه ظهور گذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار