امام جمعه دیلم:

عامل اصلی جنایت رژیم صهیونیستی آمریکاست

امام‌جمعه دیلم در تجمع مردمی شهرستان دیلم عامل اصلی جنایات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه را آمریکا و حامیان او عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۵۱
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

عامل اصلی جنایت رژیم صهیونیستی آمریکاست

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم حجت الاسلام اسدی در جمع تجمع کنندگان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل خطاب به کسانی که هنوز جبهه حق را از باطل تشخیص نداده و به ذات کثیف صهیون و حامیانش پی نبرده اند گفت: امروز بر نقطه عطف ظهور ایستاده‌ایم، چشم باز کنید و ببینید چگونه کسانی که ادعای انسانیت و حقوق بشر می‌کردند، یک‌بیمارستان که پناهگاه فلسطینیان مظلوم بود، را بمباران کردند و بالغ بر هزار نفر را به شهادت رساندند و دوباره حادثه عاشورا را در مقابل دیدگان جهانیان تداعی کردند.

ایشان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امروز زمان آن رسیده، ثابت کنیم دیگر نمی‌گذاریم کربلا تکرار شود، دیگر در برابر این حجم از ظلم و وحشی گری سکوت نمی‌کنیم و از همیشه آماده‌تر هستیم.

اسدی خطاب به حاظرین در مراسم بیان داشت: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی که تابحال در فلسطین اتفاق افتاده شاید زنگ خطری بود، برای بیداری و هوشیاری آن دسته از کسانی که هنوز در خوابِ خوش و رویایِ شیرینِ حقوق بشر هستند! بیدار شوید و ببینید که چگونه تمام حق در برابر تمام ظلم ایستاده‌ است.

امام جمعه دیلم اظهار داشت: به زودی انتقام این خون‌های بر زمین جاری شده گرفته خواهد شد، ولی ننگِ سکوت در برابر این نسل کشی تا ابد بر دامن، مدعیان حقوق بشر، خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار