سردار زارع کمالی در این پیام آورده است : جنایت وحشیانه شب گذشته رژیم صهیونیستی،به محو این غده سرطانی از پیکر جهان اسلام سرعت بخشید و ان شاالله طبق وعده حق، ولی امر مسلمین جهان، شاهد نابودی کامل این غاصبان وحشی قدس شریف به دست رزمندگان جبهه مقاومت خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۳۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به دنبال جنایت وحشیانه شب گذشته رژیم صهیونیستی و مورد هدف قرار دادن بیمارستانی در غزه که موجب به شهادت رسیدن بیش از هزار تن نیروهای غیرنظامی فلسطینی شد "سردار زارع کمالی " فرمانده سپاه الغدیر یزد  در پیامی این جنایت هولناک را محکوم کرد.
متن پیام :
بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ / سوره قصص آیه ﴿۵﴾

جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بعنوان یکی از بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و قتل عام بیش از ۱۰۰۰ کودک و زن مجروح و بی دفاع که نشان از جنون و استیصال این رژیم کودک کش دارد، بار دیگر چهره شیطانی و خوی وحشیانه و گرگ صفت رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد و به محو این غده سرطانی از پیکر جهان اسلام سرعت بخشید و ان شاالله طبق وعده حق، ولی امر مسلمین جهان، شاهد نابودی کامل این غاصبان وحشی قدس شریف به دست رزمندگان جبهه مقاومت خواهیم بود.

ما برای رویارویی با اسرائیل و حضور در این کارزار حق و باطل، دوشادوش همه جبهه یکپارچه جهان اسلام لحظه شماری می‌کنیم و نماز را به امامت فرمانده معظم کل قوا در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

سپاه الغدیر استان یزد بار دیگر شهادت مظلومانه زنان، مردان و کودکان بی دفاع غزه، توسط رژیم جعلی، موقت و وحشی خویِ صهیونیستی را محکوم و به تمام آزادگان جهان تسلیت می‌گوید و به تمام حکومت‌های آزادیخواه جهان، این جمله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را یادآوری می کند که: ((محو اسرائیل اتفاق خواهد افتاد))

اللهم عجل لولیک الفرج

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار