فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت همیشه ثابت کرده اند گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان آماده همه گونه فعالیت و جهاد در راه خدا هستند.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۰۷
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

بازنشستگی در سپاه پاسداران به معنی پایان مجاهدت در مسیر انقلاب اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار محمدی اصل در نشست با رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت، اظهار کرد: بازنشستگان سرمایه های با ارزشی هستند که ظرفیتهای فراوانی در خود نهفته دارند به خصوص بازنشستگان و پیشکسوتان سپاهی و بسیجی که با از خودگذشتگی و تقدیم بهترین دوستان و همسنگران خود در دوران دفاع مقدس پیشتاز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و عرصه جهاد و شهادت بودند

 

وی ادامه داد: بازنشستگی در سازمان سپاه معنی ندارد و این عزیزان بهترین دوران زندگی خود که همانا دوران جوانی است را به طور داوطلب در بسیج و حضور در جبهه ها گذراندند و در نهایت به عضویت سپاه در آمدند و در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی و نثار خون خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت کردند.

بازنشستگی در سپاه پاسداران به معنی پایان مجاهدت در مسیر انقلاب اسلامی نیست

وی افزود: به طوری که اکثر این عزیزان جزء جانبازان گرامی هستند و نشانهای شجاعت و مقاومت در بدن ایشان همچون مدالهای افتخار می درخشد.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هم اکنون که گذر ایام گرد سپید تجربه را بر موهای این غیور مردان نشانده به پیشکسوتان سپاه ملحق شده اند، تصریح کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت گوش به فرمان ولی امر مسلمین آماده همه گونه فعالیت و جهاد در راه خدا هستند.

 

سردار محمدی اصل با اشاره به اینکه اگر امروز كوچك‌ترين خطري انقلاب را تهديد كند، نخستين كساني كه احساس نگراني مي‌كنند شما پاسداران و بازنشستگان سپاه و بسيج هستيد، بیان کرد: كلمه بازنشسته براي شما عزيزان كلمه و لفظ خوبي نيست و بايد بگوييم پيشكسوتان سپاه چون بازنشسته بعد از اتمام مسئوليت ديگر هيچگونه تعهدي نسبت به انجام وظايف خود ندارد، درصورتي كه در سپاه پاسداران اينگونه نيست و در صورتي كه هرگونه تهديدي كه متوجه اين انقلاب يا رهبري شود شما از صميم قلب احساس مسئوليت مي‌كنيد و از خود عكس‌العمل نشان مي‌دهيد و در صف نخست مبارزه مي‌ايستيد.

بازنشستگی در سپاه پاسداران به معنی پایان مجاهدت در مسیر انقلاب اسلامی نیست

وی تأکید کرد: اعضای جوان، فرماندهان و مجموعه نیروهای مسلح کشور باید از تجربیات گران‌بها و نظرات بازنشستگان در تدوین راهبردها و برنامه‌های بلندمدت دفاعی کشور استفاده کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه پاسداران بازنشسته مانند دوران خدمت همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند، بیان کرد: ارتقای سطح زندگی و رضایت بازنشستگان، روحیه کار و تلاش را به‌ویژه در اقشار جوان تقویت می‌کند.

 

سردار محمدی اصل در پایان با بیان اینکه بازنشستگان یکی از اقشار مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: استکبار جهانی برای تأثیرگذاری بر اذهان قشر بازنشسته برنامه‌های فرهنگی را تدوین و اجرایی کرده است، که بازنشستگان با توجه به شأن اجتماعی می‌توانند مروج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه باشند و این رسالت مهم نیازمند تقویت ارتباط الهی و حرکت مستمر در مسیر دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات