فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل گفت: سپاه با آموزش مهارت های جدید به سربازان این فرصت را فراهم می كند تا افراد از توانایی خود استفاده بهینه و خوبی را داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۶۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

مهارت آموزی به سربازان از اهمیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار محمدی اصل در نشست با مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، با اشاره به لزوم مهارت آموزی، اظهار داشت: خدمت سربازی برای جوانان بهترین فرصت است تا مهارت های خود را گسترش داده و یا مهارت های مختلفی را یاد بگیرند.

وی با اشاره به این كه بعد از خدمت سربازی افراد می توانند با شرایط بهتری در جامعه مشغول كار شوند، عنوان كرد: سپاه با توجه به علایق و سلایق سربازان تلاش می كند تا فضای مهارت آموزی را گسترش دهد.

مهارت آموزی به سربازان از اهمیت بالایی برخوردار است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره دوران هشت سال دفاع مقدس ،تصریح کرد: دفاع مقدس در عین مصیبت‌های فراوان برای ملت ایران، برکات و رویش‌های بسیاری را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است ، اگر امروز ما در یکی از پر التهاب‌ترین مناطق جهان یعنی خاورمیانه، یکی از امن‌ترین کشورهای جهان را داریم به برکت ایثارگری رزمندگان در دفاع هشت ساله است به طوری که هیچ متجاوزی جرات تعدی و تجاوز نظامی به این مرز و بوم را ندارد.

مهارت آموزی به سربازان از اهمیت بالایی برخوردار است

سردار محمدی اصل با بیان اینکه برکات و ثمرات دفاع مقدس فقط به حفظ تمامیت ارضی خلاصه نمی‌شود، اضافه کرد: تاریخ این کشور نشان می‌دهد در ۲۰۰ سال گذشته قبل از جنگ تحمیلی هرگاه این کشور با کشور دیگری درگیری نظامی داشت بخشی از سرزمین ما به یغما می‌رفت اما بعد از ۲۰۰ سال، جنگی که در آن دشمن نتوانست یک وجب از خاک این کشور را بگیرد همین جنگ هشت ساله است.

وی گفت: بخش‌هایی از این سرزمین، در دوران قبل از انقلاب اسلامی به دلیل بی‌لیاقتی حاکمان بر کشور بدون هیچ جنگ و درگیری به یغما رفته است اما رزمندگان غیور و ولایتمدار ما ، در دفاع مقدس با ایثارگری و نثار خون خود از نهال نوپای انقلاب اسلامی جانانه دفاع کرده و بیرقی را که امام و شهدا برافراشته بودند به نسل حاضر سپردند.

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را برگ زرین در تاریخ این کشور خواند و افزود: دلاوری و از جان گذشتگی جوانان، وحدت و یکپارچگی آحاد ملت و فرماندهی امام راحل از جمله عوامل موفقیت ما در این عرصه مهم نظامی و سیاسی بود.

مهارت آموزی به سربازان از اهمیت بالایی برخوردار است

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران را دلیلی بر قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و در عین حال ناشی از درماندگی نظام سلطه دانست و گفت: دشمنان با تجربه چهار دهه مقابله با ایران به خوبی دریافتند که هیچ ترفند سخت یارای مقابله با اراده پولادین مردم ایران را ندارد، بر همین اساس به مقابله نرم روی آورده و بر همین مبنا تنها راهکار را مسیر شیطانی هجوم به باورها، اعتقادات و نفسانیات انتخاب کرده است.

سردار محمدی اصل با اشاره به موفقیت نیروهای مقاومت فلسطین ،خاطر نشان کرد : این موفقیت ها و جسارت مثال زدنی رزمندگان فلسطینی برای دوستان این مردم مظلوم مایه مسرت و خرسندی و برای دشمنان آنها به خصوص اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار بسیار هراس انگیز و هولناک بوده است.

وی با اشاره به تاریخ سراسر غم و اندوه و رنج و مصیبت های بی انتهای مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین، یادآور شد: تحولات و معادلات جهانی با بیداری ملت ها امروز بسیار دگرگون شده و متفاوت از دهه های قبل است و بر این اساس جنایت ها و ظلم هایی که صهیونیست ها علیه فلسطینی ها که طی سالیان متمادی صورت داده اند، باید تقاص دهند.

ارسال نظرات