خبرهای داغ:

دو مرکز آموزشی به دانشگاه فرهنگیان واگذار شد

استاندار خوزستان گفت: با موافقت رئیس دانشگاه فرهنگیان استان و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مقرر شد دو مرکز بلااستفاده آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان واگذار شود.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۶۱
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان که روز سه‌شنبه در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد گفت: امروز خوشبختانه نشست خوبی در خصوص مسائل این دانشگاه داشتیم که امیدوارم در حل مشکلات دانشگاه و دانشجویان موثر باشد.

وی افزود: در این نشست با موافقت رئیس دانشگاه فرهنگیان استان و مدیرکل آموزش و پرورش مقرر شد دو مرکز بلااستفاده آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان واگذار شود.

حسینی محراب ادامه داد: با بودجه و امکانی که سازمان برنامه و بودجه و همچنین از وزارت متبوع در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار خواهد گرفت این دو مرکز این قابلیت را دارند که در کاربرد‌های مختلفی همچون کاربرد‌های آموزشی، رفاهی، ورزشی و خوابگاه مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: دانشجو_معلمان افتخار ما هستند و رسالت بزرگی برای تربیت نسل آینده بر عهده دارند و امیدواریم بتوانند نسلی برای آینده ما بسازند که مایه افتخار کشور و انقلاب اسلامی باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار