امام جمعه بهاباد گفت: ۸۵ درصد رسانه‌ها در دست متحدان با رژیم صهیونیستی است و این افراد تصمیم می‌گیرند که چه اخباری با چه مضمون و محتوایی انتشار یابد.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۴۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجت الاسلام بشکانی با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید اظهار کرد: قرآن بهترین راهنما در مورد جنایت‌های رژیم صهیونیستی است و در رابطه با قوم بنی‌اسرائیل به عبارت «علوا کبیرا» اشاره کرده است.
امام جمعه بهاباد ادامه داد: علو کبیر یعنی افرادی که بر همه چیز مسلط هستند و سال‌ها برنامه‌ریزی کردند و قرآن کریم این عبارت را به اسرائیل از قوم بنی اسرائیل ارتباط داده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با برنامه‌ریزی‌هایی که از ۶۰ سال پیش تا به اکنون داشتند توانستند نقطه‌های بسیار حساس و مهم جهان را فتح کنند که اگر بخواهیم نمونه‌ای را مثال بزنیم می‌توانیم به نوکری اکثر رؤسای آمریکا و کشور‌های غربی برای اسرائیل اشاره کنیم.

بشکانی ادامه داد: این رؤسا جرات ندارند بدون اجازه رژیم صهیونیستی حتی یک جرعه آب بنوشند و شاید این ارتباط در ظاهر مشخص نباشد، اما در باطن همگان از وجود این ارتباط باخبر هستند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی طراح عمده مدیریت‌ها در غرب است، گفت: رسانه‌های غربی مانند رویترز و ... خود نیز برای فردی اسرائیلی است و این نشان می‌دهد که نقطه‌های قدرت دنیا در دست رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف خود با برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت و مدونی که انجام داده است توانست در عمده نقاط دنیا و بر افکار مردم همان مناطق تاثیر بگذارد و افکار آن‌ها را در دست بگیرد.

بشکانی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای انجام شده علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: تبلیغاتی که رسانه‌های صهیونیستی در حال انجام هستند و تلاش دارند تا جای جلاد و شهید را در اذهان عمومی عوض کنند به دلیل این است که ۸۵ درصد رسانه‌ها در دست متحدان با رژیم صهیونیستی است و این افراد تصمیم می‌گیرند که چه اخباری با چه مضمون و محتوایی انتشار یابد.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امروزه جنگ نرم به معنای حاکمیت بر اندیشه است، عنوان کرد: امروز دنیای حاکمیت بر اندیشه است و اگر اندیشه را بتوان کنترل کرد جسم نیز تحت کنترل قرار خواهد گرفت و به همین دلیل دشمن تلاش دارد تا بر اندیشه مردم حاکم شود، این حاکمیت بر اندیشه به آهستگی و بدون اینکه فرد متوجه شود صورت می‌گیرد.
وی افزود: صهیونیسم پیش از آنکه یک مسئله سیاسی باشد یک مسئله صد در صد فرهنگی است و در کتاب «جاهلیت قرن بیستم» نیز در مورد این تغییرات فرهنگی بر مبنای سیاست نیز سخن گفته شده است.
بشکانی در ادامه با اشاره به اینکه صهیونیسم یک پدیده شوم جهانی است که بر فکر، اندیشه، کتاب و دانشگاه‌های جهان تسلط عجیبی دارد، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که امام خمینی (ره) انجام دادند این بود که شکافی عمیق در تسلط صهیونیسم بر سایر جوامع ایجاد کرد و می‌بینیم که آمریکا، کشوری که همواره با اولتیماتوم یک حکومتی را می‌توانست تغییر دهد، امروزه در افغانستان، عراق، سوریه و ... متحمل شکست‌های سنگینی می‌شود.
وی ادامه داد: امروزه رژیم صهیونیستی در حال گذراندن دوره علو کبیر خود است و پس از آن است که سقوط خواهد کرد و علت اینکه امروزه رژیم صهیونیستی گروه‌های مقاومت را با داعش مقایسه می‌کند این است که این رژیم کودک‌کش از یک حکومت یا دولت شکست نخورده است، بلکه از گروه مردمی و مبارزی که توسط همین رژیم کودک‌کش داغدار شده و از خانه‌های خود بیرون شدند، شکست خورده است و همین موضوع باعث شده تا رژیم صهیونیستی از ناتوانی به دروغ‌های رسانه‌ای متوسل شود.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه هیمنه نظامی و اقتدار رژیم صهیونیستی در این جنگ به صورت کامل شکسته شده است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی شکست خورد و رفت و تمام شد و این تلاش برای بد جلوه دادن نیرو‌های مقاومت فلسطین آخرین نفس‌های تلاش این رژیم موقت است.
وی اظهار کرد: اکثر مردم دنیا نسبت به شکست این رژیم موقت آگاه هستند و وقتی این رژیم تلاش می‌کند به صورت رسانه‌ای جای جلاد و شهید را عوض کند و نسل‌کشی و کودک‌کشی خود را پنهان کند، نشان می‌دهد این رژیم یک علو کبیر است که از درون خالی شده و شکست خورده است و در این موارد باید آیات قرآنی را بیشتر مورد توجه قرار داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار