معاونت فناوری و نوآوری بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران با همکاری مرکز رشد و گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه مازندران اولین نشست تخصصی هم اندیشی و هم افزایی در حیطه فن بازار در صنعت برق را برگزار کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۰۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اولین نشست تخصصی هم اندیشی و هم افزایی در حیطه فن بازار در صنعت برق یکشنبه 23 مهرماه 1402 با حضور معاون فناوری و نوآوری بسیج اساتید استان مازندران و معاونان متناظر در دانشگاه‌های صنعتی نوشیروانی بابل و تخصصی فناوری های نوین آمل، روسای مرکز رشد و گروه کارآفرینی و ارتباط جامعه با صنعت دانشگاه های مازندران، علم و فناوری مازندران، فنی و حرفه ای مازندران، آزاد اسلامی مازندران، نمایندگان و معاونت روابط عمومی برق منطقه ای و معاونت محترم پژوهشی بسیج دانشجویی مازندران، در محل دفتر بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این راستا، پیشنهادات، انتقادها، دغدغه‌ها و راهکارها در صنعت برق توسط اعضای  حاضر در جلسه احصا و به صورت مکتوب و طی نامه ای رسمی مقرر شد به وزارت نیرو ارجاع گردد.

همچنین جهت هماهنگی‌های مقتضی و برگزاری هرچه بهتر بیست و سومین جشنواره بین المللی و اولین جشنواره فن بازار صنعت برق ایران، دبیرخانه دائمی استانی رویداد مذکور با عضویت ادارات دانشگاهی و سازمان های فوق تشکیل شد.

هماهنگی‌جهت دریافت غرفه برای ارائه محصولات دانش بنیان و تریبون جهت سخنرانی و بیان ایده ها و طرح های بالقوه و برگزاری کارگاهای آموزشی توسط اساتید دانشگاه های استان، انجام گرفت.

همچنین در این نشست هم اندیشی و هم افزایی جهت اعزام اساتید و دانشجویان به جشنواره و فن بازار و تدارکات مربوط به ایاب و ذهاب، صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان مازندران

ارسال نظرات