جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دشمن با تمام قوا در تلاش است تا با ایجاد جو روانی و نشر اکاذیب و بزرگ‌نمایی مشکلات، رضایتمندی مردم از نظام را کم کند به همین دلیل مدیران باید همواره در برآورده‌کردن مطالبات مردمی تمام تلاش خود را به کار گیرند.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۲۸
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مردم از عملکرد برخی مسئولین گله‌مندند ولی قلباً نظام را دوست دارند. به همین دلیل و به‌پاس حمایت‌های همیشگی مردم از نظام و انقلاب، هیئت اندیشه‌ورز در سپاه و بسیج در کنار مدیران به‌منظور شناسایی و رفع کم‌کاری‌ها و مشکلات در دستگاه‌های اجرایی فعالیت دارد.

 

وی افزود: دشمن با تمام قوا در تلاش است تا با ایجاد جو روانی و نشر اکاذیب و بزرگ‌نمایی مشکلات، رضایتمندی مردم از نظام را کم کند به همین دلیل مدیران باید همواره در برآورده‌کردن مطالبات مردمی تمام تلاش خود را به کار گیرند و نظرات مردم را بشنوند تا دشمن را در رسیدن به این هدف شوم ناکام بگذارند. ازاین‌رو کار اصلی مدیران انقلابی این است که با اقدام جهادی و به‌موقع، با ایجاد تغییر در مسیرها به سمت پیشرفت، در صدد رفع موانع و مشکلات مردم برآیند.

 

کریمیان در ادامه گفت: شایسته گماری برای مسئولیت‌ها باید با انتخاب از میان بهترین‌ها صورت گیرد، مدیر توانمند مدیری است که قبل از ورود به سازمان استعدادیابی کرده و در حوزه آموزش‌ها نیروهای کارآمد و تراز انقلاب تربیت کنند.

 

وی بیان داشت: برخی از مدیران که نیروهای جسور و کارآمد تربیت نمی‌کنند دارای نیروهایی با راندمان کاری پایین هستند، در چنین جایی نیاز هست که با جابه‌جایی مدیران، افراد توانمند را شناسایی کرده و در رأس امور قرار دهیم.

 

کریمیان تصریح کرد: یک مدیر باید توانش راهبردی باشد و با آینده‌نگری در انجام کارهای خود به پیشرفت برسد و کار میدانی انجام دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج در کنار مدیران ادارات با استفاده از اقشار مختلف بسیجی، در تلاش برای احصا و شناسایی مشکلات و کمک به حل آن است تا قبل از وقوع بحران، مشکلات حل شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار