خبرهای داغ:

رویداد" دختران حاج قاسم" در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد + (تصاویر)

کد خبر: ۹۵۴۷۲۴۶
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج--رویداد استانی دختران حاج قاسم با حضور بانوان ۱۵ تا ۲۰ سال به مدت سه روز در کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
 

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رویداد با اهداف، دغدغه مند سازی، هدفمندسازی، استعداد یابی و شبکه سازی برای دختران در حال برگزاری است.
حجت الاسلام سید رضا افتخاری افزود: این برنامه به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد ملی نوجوانان در شهر سی سخت به مدت سه روز برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف از این رویداد آموزش چگونگی انجام کار فرهنگی اثرگذار به منتخب دانش‌آموزان فعال دختر استان است.
وی با بیان اینکه در این رویداد دختران با نقش اجتماعی خود در انقلاب اسلامی در کنار دیگر نقش‌ها آشنا می شوند افزود: رویداد دختران حاج قاسم یک اردوی پرنشاط کارگاهی و عملیاتی است که مخاطبان به صورت گروهی برنامه‌های فرهنگی ارائه کرده و در میدان عمل برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند و بازخورد هم می‌گیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: نحوه اجرای این رویداد به این طریق بود که فراخوان جذب مخاطبان به مدارس، مساجد و هیات‌ها ابلاغ شد و پس از نام نویسی، متقاضیان پس از نام نویسی پیش از برگزاری رویداد آموزش‌ها را از طریق فضای مجازی دریافت کردند.
وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان موظف بودند تا زمان برگزاری این رویداد برنامه فرهنگی مناسب کودکان و نوجوانان منطقه زندگی خود طراحی کنند گفت: گروه اجرایی عملکرد شرکت‌کنندگان را بررسی کرده و بعد از تایید افراد برای شرکت در رویداد حاضر شده‌اند.

آغاز رویداد دختران حاج قاسم در کهگیلویه و بویراحمدآغاز رویداد دختران حاج قاسم در کهگیلویه و بویراحمدآغاز رویداد دختران حاج قاسم در کهگیلویه و بویراحمدآغاز رویداد دختران حاج قاسم در کهگیلویه و بویراحمدآغاز رویداد دختران حاج قاسم در کهگیلویه و بویراحمدآغاز رویداد دختران حاج قاسم در کهگیلویه و بویراحمدآغاز رویداد دختران حاج قاسم در کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار