اهدای نشان ایثار و افتخار نیروی زمینی ارتش به مادرشهیدسنچولی

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نشان ایثار و افتخار نیروی زمینی ارتش را به مادر شهید معظم منوچهر سنچولی در روستای زیارت جهانتیغ شهرستان نیمروز اهدا کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۶۸
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، صبح امروز داود کاظمی، رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل شهید منوچهر سنچولی در روستای زیارت جهانتیغ شهرستان نیمروزبا مادر این شهید معظم دیدار نمود و نشان ایثار و افتخار را به او اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه این شهید شجاع و مومن، خالصانه و با تأسی از مکتب امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس، پا به میدان نبرد با دشمن بعثی نهاده و به فیض شهادت نائل شد،گفت: اگر آن دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌ها نبود، امروز این استقلال، امنیت، توانمندی و نهایتاً اقتدار را نداشتیم و همچنان درگیر تاخت‌وتاز بی‌رحمانه دشمنان بودیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در ادامه افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با تلاش مومنانه و مخلصانه، مسیر نورانی نیل به شهادت را ایجاد و ترسیم و رزمندگان را در این انتخاب آگاهانه همراهی کردند، اجرشان کمتر از شهدا نیست.

گفتنی است، شهید منوچهر سنچولی 10 شهریورماه 1348 در شهرستان زابل به دنیا آمد و به عنوان سرباز ارتش درجبهه حضور یافت که 21 تیرماه 1367 در موسیان توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار