فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

عملیات مسجدالاقصی دستاورد بزرگی برای جبهه مردمی مقاومت است

سرهنگ هراتی گفت:صدای تجلی استقامت مقاومت مجاهدین مسلمان فلسطینی همچون آب سردی بر آتش قلب داغ‌دیده مسلمانانی بود که دهه‌هاست ظلم و جور ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار را تحمل کرده بودند.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۵۴
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  بسیج در ایرانشهر، گفت: در پی حمایت از جبهه مقاومت و عملیات پیروزمندانه الاقصی با بیان آیه۸۱ سوره الاسرار(وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً) بیان کرد: و بگو که حق آمد و باطل نابود شد که همانا باطل محوشدنی و سزاوار نابودی است.

وی با اشاره به اینکه باطل همواره و همیشه نابودشدنی بوده، افزود: در حقیقت امروز صدای تجلی استقامت مقاومت مجاهدین مسلمان فلسطینی همچون آب سردی بر آتش قلب داغ‌دیده مسلمانانی بود که دهه‌هاست ظلم و جور ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار را تحمل کرده بودند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حقیقت عملیات نظامی حماس در روزهای اخیر، به‌یقین به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم کودکش صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: در واقع رژیم کودک کش صهیونیسم حقشان است که صدای درهم شکستن هیمنه پوشالی خود را بشنوند و به طوفان سهمگین عذاب دچار شوند که این یک وعده الهی است.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با اشاره به مقام معظم رهبری که فرمودند: «اسرائیل چند صباحی بیش نخواهد بود» تصریح کرد: با مدد الهی و اتحاد مسلمین در فلسطین اشغالی به‌زودی شاهد شکست رژیم اشغالگر اسرائیل خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار