حماسه با شکوه مردم دیلم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

مردم شهر دیلم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان ، فرماندار دیلم، مسئولین و مردم شریف شهر دیلم، راهپیمایی برگزار کردند.
کد خبر: ۹۵۴۶۷۳۷
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم؛ همزمان باسراسر کشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان دارالمومنین دیلم پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه، با راهپیمایی و سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" ضمن حمایت از مردم مظلوم‌ فلسطین و عملیات پیروزمندانه جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب اسرائیل، نفرت و انزجار خود را در مقابله با جنایات رژیم جعلی اسرائیل فریاد زدند.

مردم دیلم، همگام و هم‌ صدا با دیگر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، در حمایت از مردم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین مخصوصاً کودکان و زنان را محکوم کردند.

گفتنی است که حضور جوانان و نوجوانان شهرستان دارالمومنین دیلم در این راهپیمایی در حمایت و همبستگی با مردم غزه بسیار چشمگیر بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در پایان مراسم، ضمن حمایت از عملیات پیروزمندانه و شجاعانه طوفان الاقصی  خواستار توقف سریع بمباران مردم غیر نظامی و بی پناه فلسطین توسط رژیم جعلی و کودک کشور اسرائیل و برخورد جامعه و سازمانهای جهانی با این غده سرطانی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار