سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

311 ایثارگر زنجانی برای دریافت وام مسکن به بانک‌ها معرفی شدند

زنجان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 311 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان از ابتدای سال جاری برای دریافت تسهیلات مسکن به ارزش 1095 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۸۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

311 ایثارگر زنجانی برای دریافت وام مسکن به بانک‌ها معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، عباس برزگر اظهار کرد: تعداد 228 نفر به ارزش 824 میلیارد ریال تسهیلات مسکن را جذب و 83 نفر نیز در حال جذب این تسهیلات هستند.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات از طریق بانک‌های سپه، صادرات، ملت، رفاه، ملی و تجارت به متقاضیان پرداخت می‌شود، ادامه داد: میزان اعتبار تخصیصی استان 363 فقره است و 311 نفر متقاضی جهت دریافت این تسهیلات در سامانه تسهیلات مسکن ثبت نام کرده بودند که تاکنون 824 میلیارد ریال به این عزیزان اعطا شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات مسکن در راستای ساخت و ساز یا خرید مسکن به جامعه ایثارگری پرداخت می‌شود، افزود: براساس سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانک‌های عامل استان موظفند سالانه براساس سهمیه ابلاغی از سوی بانک مرکزی، تسهیلات احداث و یا خرید مسکن به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان خدابنده بیشترین میزان دریافت تسهیلات ساخت مسکن را داشته بطوریکه از 47 فقره تسهیلات ساخت مسکن، 19 فقره مختص جامعه ایثارگری خدابنده است، تصریح کرد: برای خرید مسکن روستایی 28 فقره، خرید مسکن شهری 236 فقره و احداث مسکن شهری 47 فقره تسهیلات پرداخت شده است.

برزگر با اشاره به مبلغ تسهیلات احداث یا خرید مسکن در استان زنجان، گفت: تسهیلات مسکن در شهر زنجان ۴ میلیارد ریال، شهرستان‌ها ۳ میلیارد ریال و در روستاهای تابعه ۲.۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار