زنجان _ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته ایمنی و آتش نشانی، مانور بزرگ اطفاء حریق در انبار مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۷۶
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

مانور بزرگ اطفاء حریق در شرکت آبفا استان زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛علیرضا جزء قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مانور با حضور عوامل و کارشناسان سازمان آتش نشانی استان و ۶۰ نفر از عوامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شد.

وی هدف از اجرای این مانور را افزایش آمادگی و ارتقاء توانمندی‌های مهارتی و عملیاتی کارکنان در مقابله با حوادث ناشی از آتش سوزی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در این مانور، اطفاء سه نوع حریق مایعات، حریق در تاسیسات برق و آتش سوزی جامدات آموزش داده شد.

جزء قاسمی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز این مانور افزود: طی این مانور عملیات نجات مصدومین و اطفاء حریق ساختگی در حالت‌های مختلف توسط شرکت کنندگان به خوبی انجام پذیرفت.

وی گفت: اجرای کلاس‌های آموزشی و تئوری نیز از دیگر بخش‌های این برنامه بود که کارشناسان و مربیان سازمان آتش نشانی نکات مورد نیاز را به شرکت کنندگان آموزش دادند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان ادامه داد: شرکت کنندگان در این مانور از پرسنل ستادی، معاونتها، کارکنان امور آبفای شهرستان زنجان و نیرو‌های نگهبانی بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مانور اطفاء حریق شرکت آب و فاضلاب با همت دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE و همچنین دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات