حجت‌الاسلام غفاری:

اتحاد امت اسلام حرکت رو به زوال اسرائیل را تسریع می‌بخشد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسدآباد با اشاره به حمله جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونستی گفت: اتحاد امت اسلام حرکت رو به زوال اسرائیل را تسریع می‌بخشد.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۸۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد غفاری در شورای امربه معروف و نهی از منکر شهر آجین با اشاره به حمله جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونستی و غافلگیری آنها اظهار کرد: دلیل این غافلگیری اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی بوده و ذهنیت هالیودی و تصویری که از خود به دنیا نشان داده بودند در این حمله فرو ریخت.

وی بیان کرد: دولت‌های عربی که به امید حمایت اسرائیل از آنها در مقابل ایران، به دنبال عادی سازی روابط  با رژیم صهیونستی بودند، باید از این اتفاق عبرت گرفته، بیدار شوند و به این قمار سراسر باخت تن ندهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: دولت‌های عربی منطقه اگر ذره‌ای شک در تمایل به ایران داشتند حالا این شک تبدیل به یقین شده و باید به سوی ایران بیایند که این اتحاد امت اسلام حرکت رو به زوال اسرائیل را تسریع می‌بخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار