معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: زیرساخت‌‌های پایانه بار زنجان و ابهر به منظور ارتقاء سطح خدمات رفاهی و بهداشتی برای رانندگان، در حال توسعه است.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۴۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

توسعه زیرساخت‌‌های پایانه بار زنجان و ابهر

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ علی مدقالچی در جلسه ارتقا سطح مولفه‌های خدماتی _رفاهی پایانه‌های عمومی بار با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به رانندگان، اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های پایانه بار عمومی زنجان و شهرستان ابهر، طی زمان مقرر شده نسبت به رفع نواقصات پایانه بار زنجان ازجمله سرویس‌های بهداشتی و خوابگاه رانندگان اقدام شود.

وی ادامه داد: توسعه غرف شرکت‌های حمل و نقل کالا مطابق با ظرفیت‌های لحاظ شده صورت گیرد تا افزایش رضایتمندی رانندگان در بهره‌برداری را شاهد باشیم.

مدقالچی تلاش‌های حوزه حمل و نقل را در راستای تأمین رفاه هموطنان مهم خواند و افزود: اقدامات لازم برای رفع مشکلات این حوزه در استان اجرایی خواهد شد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با برگزاری جلسات کارشناسی، پیگیری‌های لازم در خصوص دغدغه‌های صنوف حمل و نقل صورت می‌گیرد تا مشکلات اساسی حل شود.

شایان ذکر است؛ بحث نواقص پایانه زنجان، نرخ پارکینگ، نحوه اتصال سیستم صدوربارنامه شرکت‌ها به سالن اعلام بار، ایجاد محلی برای تعاونی مصرف رانندگان، پیگیری مطالبات رانندگان، انتقال شرکت‌های حمل ونقل به پایانه بار نسیم ابهروآسفالت پارکینگ از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظرات