خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

سیلی سخت جبهه مقاومت به رژیم کودک‌کش اسرائیل/ «طوفان الاقصی» پایان اسرائیل را به تصویر کشید

سرهنگ دیلم گفت: عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت خط بطلان بر تمام معادلات سیاسی مستکبران کشید و سیلی سخت جبهه مقاومت به رژیم کودک‌کش اسرائیل ستودنی است
کد خبر: ۹۵۴۵۷۳۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

سیلی سخت جبهه مقاومت به رژیم کودک‌کش اسرائیل/ «طوفان الاقصی» پایان اسرائیل را به تصویر کشید

سرهنگ دیلم کتولی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: در عملیات طوفان الاقصی برگ جدیدی از ایثار، اخلاص، اقتدار، اعتماد، انسجام و شهادت طلبی رزمندگان مقاومت علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به نمایش درآمد و جببه مقاومت سیلی سختی به رژیم غاصب اسرائیل وارد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل غاصب و کودک‌کش بداند هرگونه جنایت منجر به تسریع مرگ او می‌شود، ابراز کرد: پیام سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است امروز توسط جوانان مقاومت به تصویر کشیده شد.

دیلم کتولی خاطرنشان کرد: امروز جهانیان به ویژه دنیای استکبار و صهیونیست‌ها مجبور به پذیرش فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را به خود نمی‌بیند هستند.

فرمانده سپاه گرگان گفت: رژیم‌صهیونیستی به این باور رسیده است که اکنون رو به افول است لرزه و وحشی که اکنون در دل آنها افتاده برای مدت‌ها آرامش و آسایش را از آنها صلب می‌کند و درحقیقت آنها رو به زوال و نابودی هستند.

وی تصریح کرد:امروز دنیا شاهد عزت، افتخار و سربلندی فلسطین است و به راستی انقلاب ما تفسیر آیه آیه های قرآن است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار