به مناسبت هفته فراجا صادر شد؛

پیام فرمانده سپاه لردگان

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان در پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را به غیور مردان انتظامی در شهرستان لردگان و فلارد تبریگ گفت.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۵۳
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان را مطالعه کنیم ...

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است.(مقام معظم رهبری)

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

امروز هم راستایی و هم افزایی بسیج با نیروی انتظامی در شهرستان لردگان و فلارد موجب تقویت امنیت در جامعه شده است و به دلیل عمق اجتماعی و اتصال مردمی این دو نهاد و حضور در جغرافیای شهرستان در مبارزه با ناامنی‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی و پدیده‌های متعرض به فرهنگ برنامه های متعددی انجام شده که امنیت را برای مردم دو شهرستان به ارمغان آورده است.

اینجانب به نمایندگی از همه کارکنان سپاه شهرستان لردگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران فراجا، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت و بالاخص فرمانده و کارکنان با اخلاص فراجا شهرستان و تمامی آحاد جامعه تبریک و تهنیت می گویم.

ان شا الله با توکل بر خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصرارواجنافداه تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی در ایجاد امنیت و آسایش مردم همواره موفق و پیروز باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار