مدیرکل کمیته امداد استان تهران با خانواده شهید ان توحید روحی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مجید خدابنده لو از شهدای امنیت دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۱۲
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران امروز چهارشنبه دوازدهم مهرماه با حضور زمانیان معاون امور فرهنگی، شمسیان رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی و میرزایی رئیس اداره گلستان و رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان بهارستان با خانواده شهید توحید روحی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید مجید خدابنده لو از شهدای مدافع امنیت دیدار و گفت و گو کرد.

پرپنچی در این دیدار با اشاره به اینکه شهیدان افتخار نظام هستند، افزود: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و خانواده شهدا نمونه واقعی صبر و ایستادگی هستند و فرزندانی را پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.

وی ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهداء عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگی را انجام دادند.

پرپنچی با بیان اینکه هیأت امنا و رئیس کمیته امداد به دیدار مدیران با خانواده شهداء تأکید دارند، گفت: باید راه شهدا را که راه دین و فداکاری برای اسلام و سربازی برای انقلاب و تقویت نظام اسلامی بود، دنبال کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: حجاب زنان نشانه احترام به خون شهدا و قدردانی از ایثار آنان است.

 

وی سپس  در این دیدارهای جداگانه با خانواده های شهداء ، با اهدای لوح سپاس از خانواده های شهید روحی و خدابنده لو تجلیل کرد.

بنابراین گزارش؛ شهید توحید روحی مهرماه ۱۳۳۸ در روستای داشکسن از توابع شهرستان مشکین شهر در استان اردبیل به دنیا آمد.

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در ۲۸ آذر ۱۳۶۱ در مهاباد و با اصابت گلوله به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاک وی در گلزار شهدای ججین اردبیل آرام گرفت.

شهید مجید خدابنده لو  در  فروردین ۱۳۶۵ در شهرستان اسلامشهر استان تهران به دنیا آمد. وی در اسفندماه ۱۳۸۷ در ناجا استخدام شد.

این شهید والامقام در زمان شهادت از کارکنان کلانتری ۲۱۰ پایانه شرق تهران بودند که شب ۱۱ فروردین در جریان عملیات تعقیب یک خودروی فراری به شهادت رسید.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار