مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه های هفته دامپزشکی می‌توان به ارائه خدمات رایگان به دامداران در قالب اردوهای جهادی اشاره کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۰۴
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: در راستای گرامیداشت هفته دامپزشکی برنامه های متخلفی در سطح استان ایلام اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: از جمله مهم‌ترین این برنامه ها می توان به ارائه خدمات رایگان به دامداران مناطق مختلف استان در قالب اردوهای جهادی اشاره کرد. 

 

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام ادامه داد: همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

 

احمدی خاطرنشان کرد: در راستای تشریح اقدامات و فعالیت های این اداره کل در سال جاری حضور در صدا و سیما مرکز استان و نشست خبری با اصحاب رسانه انجام خواهد گرفت.

   

این مقام مسئول تصریح کرد: جهت تجدید میثاق با شهدای گرانقدر نیز آیین غبارروبی مزار شهدا در هفته دامپزشکی در مزار شهدای گمنام شهر ایلام برگزار خواهد شد.

دامپزشکی شاخه‌ای از پزشکی است که به شناخت، پیش‌گیری، تشخیص و درمان آسیب‌ها و بیماری‌های جانوران با تمرکز ویژه بر بیماری‌های مشترک بین انسان و جانوران می‌پردازد و ۱۴ مهرماه به نام این روز نامگذاری شده است. 

 

ارسال نظرات