اردوی راهیان پیشرفت صبح امروز چهارشنبه۱۲  مهرماه  با حضور بیش از ۴۰۰  نفر از هنرمندان بسیجی کانون های بسیج هنرمندان سراسر استان ، در محل نمایشگاه های دائمی پارک شاهد کرمانشاه حضور یافته و از از دستاوردهای علمی و صنعت هواو فضای سپاه شامل انواع موشک و پهبادهای پیشرفته بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۹۶
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

برگزاری محفل شعر اقتدار آسمان در کرمانشاه

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ اردوی راهیان پیشرفت صبح امروز چهارشنبه۱۲  مهرماه  با حضور بیش از ۴۰۰  نفر از هنرمندان بسیجی کانون های بسیج هنرمندان سراسر استان ، در محل نمایشگاه های دائمی پارک شاهد کرمانشاه حضور یافته و از از دستاوردهای علمی و صنعت هواو فضای سپاه شامل انواع موشک و پهبادهای پیشرفته بازدید نمودند. وبا بخشی از دستاوردهای مقتدرانه و پیشرفته دفاعی سپاهیان قهرمان  از نزدیک آشنا شدند.
در این اردوی یک روزه و در سالن نمایشگاه، برنامه ی محفل شعر آسمان اقتدار با حضور شاعران مطرح  استان برگزار شد.

درابتدای این مراسم سرهنگ افشین آزادی  مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان،ضمن  خیرمقدم و تبریک ولادت با سعادت دو الگوی تمام عیار بشرین حضرت ختمی مرتبت و امام جعفر صادق علیه السلام ، طی سخنانی به پیشرفت ها و دست آوردهای بسیار بزرگ جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف پزشکی ،هسته ای ، صنعت کشاورزی و سایر حوزه بویژه صنعت دفاعی و اقتدار دفاعی کشور اشاره کردندو‌گفتند این پیشرفت ها میسر نبود مگر با مجاهدت شبانه روزی جهادگران ،رزمندگان و دانشمندان دلسوز بسیجی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب که همواره بر استفاده از ظرفیت های درون کشور تاکید دارند . سرهنگ ازادی هدف از اجرای این اردوی راهیان پیشرفت را هم تبیین و توجیه هنرمندان بسیجی و اینکه از نزدیک پیشرفتها را ببینند و لمس کنند و هم هنرمندان عزیز با زبان هنر که بهترین زبان گفتمان سازیست ،به تبیین این دستاوردها و پیشرفتها برای آحاد جامعه بپردازند و با زبان رسای هنر روحیه امید را در جامعه گسترش دهند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار